Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Accident VFR800i model 98 in Schoonderbuken 16/04/2005 rond 11:30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Accident VFR800i model 98 in Schoonderbuken 16/04/2005 rond 11:30

Het is een VFR800 i rood model 98 met hoge Carbon BOS-uitlaat.
    Is dat iemand van op dit forum ?
    Is gebeurd rond 11 - 11:30 uur vandaag net buiten Schoonderbuken Iets verder dan het verhoogd kruispunt richting rode lichten in richting van den Aldi. In ieder geval hoop ik dat de er geen gewonden gevallen zijn alhoewel dat de wagen en de motor goed beschadigd zijn.

mvg

Stephan

Heb het ook gezien, was wel redelijk serieus peis ik, omdat ze de weg direct hadden afgezet. Was wel verschieten toen ik daar aan kwam met de moto en ge ziet daar dan eentje liggen, volledig kapot.

2004: GSXR 600 K4--2005: GSXR 1000 K5--2006: DR-Z SM--2007: ????

Comment

Spijtig dit te moeten horen, maar neem mij niets kwalijk ik ben bang dat we in de toekomst dergelijk nieuws meer mogen verwachten.

Het forum groeit & bloeit dat verhoogt dan ook de kans dat we dergelijk nieuws
      te lezen zullen krijgen met dat één van het forum de grond heeft geraakt.
      Het gevaar schuilt in het kleinste hoekje auto's - snelheid - roekeloos enz....
      De moto neemt meer en meer deel uit van HET VERVOER MIDDEL .
      We kunnen enkel het lot zelf bepalen van dergelijke ongevallen door het verstand te laten spreken ( gezond verstand ).
      We zijn kwetsbaar daarom aan alle moto vrienden hou het veilig.

Comment

Idd we moeten gewoon een beetje op elkander letten en misschien klinkt dat wel een beetje alsof we dan de moraalridder uithangen. We kunnen het niet genoeg zeggen rij defensief en kijk vooral uit uw doppen, ook uit uw doppen die op uwe rug staan....

mvg

Stef

Comment

Working...
        X