Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Reisbijstand

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Reisbijstand

[font=Tahoma]Ben sinds korte tijd opnieuw motorrijder en het bevalt me nog steeds. Maandag laatstleden had ik pech. De alternator stuk en na een dik uur bellen toch iemand gevonden die mij WILDE depanneren. Ik stond slechts op een kwartier van thuis.[/font]
    [font=Tahoma]Ik zou nu graag een verzekering afsluiten om mij tegen dergelijke problemen in te dekken. Iemand ervaring ? Zo ja bij welke maatschappij.[/font]
    [font=Tahoma]Ik zou mijn laten verzekeren vanaf het moment dat ik mijn garage verlaat tot in gans Europa.[/font]

Ik zou zeggen hoor eens bij verzekeringsmaatschappij Winterthur, zij geven zowiezo al heel gunstige verzekeringsprijzen voor je moto in combinatie met je wagen en hebben ook die reisbijstandsverzekering die een pak goedkoper is dan op veel andere plaatsen.

Groetjes
    The hunt will never stop!
    You can run, but you can't hide !!!!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spider
      [font=Tahoma]Ben sinds korte tijd opnieuw motorrijder en het bevalt me nog steeds. Maandag laatstleden had ik pech. De alternator stuk en na een dik uur bellen toch iemand gevonden die mij WILDE depanneren. Ik stond slechts op een kwartier van thuis.[/font]
      [font=Tahoma]Ik zou nu graag een verzekering afsluiten om mij tegen dergelijke problemen in te dekken. Iemand ervaring ? Zo ja bij welke maatschappij.[/font]
      [font=Tahoma]Ik zou mijn laten verzekeren vanaf het moment dat ik mijn garage verlaat tot in gans Europa.[/font]
      Ethias scoort zeer sterk op dit gebied... zowel in het binnen- en buitenland, wij hebben een moto en een wagen die voor 1 prijs verzekert wordt.
      Ik heb er al meerdere malen met de moto beroep op moeten doen. Platte band, platte batterij zelfs thuis voor de deur het maakt niet uit binnen het half uur ben je geholpen. De prijs is iets van een 72 Euro.

mvg

Stephan

Comment

Hier ook eens kijken.

http://www.2fast4u.be/forums/showthr...ighlight=panne
        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Ik zit bij P&V en betaal de helft vr mijn verzekering van mijn moto omdat auto daar ook verzekerd is
          moto is nu 300euro int jaar, maar daar zit ook reisbijstand in van 30euro int jaar.
          en die mannen depanneren u 24op24n, 7op7 ook int buitenland
          En ge moogt zelfs zeggen waar ge uwe moto liefst afgezet ziet, bv aan een garage of u deur
          out with the old: CB600F Hornet
          out with the new: RSV Mille
          in with the newest: GSXR K5

Comment

ik zou hier eigenlijk ook eens moeten achter gaan horen want ik heb wel zoiets maar die komen alleen maar als ik een accident heb gehad dus ik heb ook al wel eens staan vloeken bij gewone wegenpech tis maar een 250 maar als je een paar km mag duwen weegt ie toch zwaar
            rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1
              Ethias scoort zeer sterk op dit gebied...
              Bij mijn weten is Ethias de beste qua prijs/kwaliteit; tenzij je een pechverhelping bij je verzekering zou hebben.
              Zo'n 70EUR voor 2 voertuigen en je gezin in gans Europa, daar kan je niet voor sukkelen.

Mijn repatriëring met een kapotte boite vanuit de Elzas is absoluut vlekkeloos verlopen. Perfecte afspraken, goede opvolging vanuit België.
              Ik zat samen met een andere onfortuinlijke motard die elders was verzekerd op de trein terug. Die had niet dezelfde ervaring ...

Eigenlijk raar dat nog zoveel motorrijders dergelijke verzekering niet hebben.
              1 keer lek rijden in de middel of nowhere en de premie van enkele jaren is al terugverdiend.

Dirk

Comment

Vezekerd bij Dexia en die werken met ethias, moto en auto dus met reisbijstand. Voor de moto nog geen beroep op moeten doen, maar wel voor de auto.

Vlotte organisatie enzo!
                [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman]R1 (2006) 175pk [/font]

[font=Times New Roman][/font]
                [font=Times New Roman]1) FZ6 FAZER GT (2004)[/font]
                [font=Times New Roman]2) R1 (2006)[/font]

"Once you have tasted flight, you'll walk the earth with your eyes turned skywards, for there you've been and there you long for"

Comment

@Abi

mijn bank is ook Dexia, en daar mijn lening gedaan vr de moto
                  maar hun verzekering vr mij persoonlijk, 26jr, CB600
                  was toch ronduit de duurste die er was, ze rekende het uit en was iets van een 32duizend oude frankskes nog.

waarschijnlijk omdat mijn auto daar niet verzekerd was, alé ben bijna zeker

soit, nu alle twee bij p&v en nog geen beroep op reisbijstand moeten doen
                  ik heb wel, en das aan te raden vr velen onder ons, een bandenreparatiekit zitten onder t poepke, dan kunde eventueel zelf nog kijken om te fixen
                  out with the old: CB600F Hornet
                  out with the new: RSV Mille
                  in with the newest: GSXR K5

Comment

Ik heb nu pechverhelping voor mijne auto bij VTB-VAB en ik ben van plan dat ook voor mijne moto te nemen.
                    Is wel alleen de Benelux maar voorlopig is dat genoeg voor mij...
                    Oooops ... I did it again :biggrin:
                    Damn I'm good...

Comment

Merci

Iedereen bedankt voor de reacties !!! Heb er veel van geleerd. Deze week nog verzekering afsluiten en klaar is kees.

Comment

@ 2air

vermits auto (pajero jeep) er ook verzekerd is ga ik onder de 200 euro voor de moto

en ik ben maar 22

kwestie van te onderhandelen en te dreigen uw boeltje te pakken en al je centjes naar andere bank te brengen

(heb ook lening voor moto en huis bij dexia)
                        [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman]R1 (2006) 175pk [/font]

[font=Times New Roman][/font]
                        [font=Times New Roman]1) FZ6 FAZER GT (2004)[/font]
                        [font=Times New Roman]2) R1 (2006)[/font]

"Once you have tasted flight, you'll walk the earth with your eyes turned skywards, for there you've been and there you long for"

Comment

Working...
                        X