Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat heb ik gekocht (besteld) vandaag 2022

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat heb ik gekocht (besteld) vandaag 2022

In solden net een Rev-it Neptune 2 GTX jas, deze keer eens afgestapt van altijd een zwarte en naar een beige kleur gegaan.
    Proud member of AfricaTwin.org.

Wat S100 corrosiebescherming, en een nieuwe Optimate acculader gezien de oude blijkbaar kapot is

Comment

Wat extra bescherming gekocht...
      Mijn textiel vest zonder alle binnenlagen (isolatie / regen) zit namelijk wat losjes...
      Sinds mijn val op circuit merk ik dat ik wat meer moeite doe voor mijn eigen bescherming (iets wat ik eigenlijk mijn eerste motorjaren te weinig deed :lipsrsealed2: )
      Zeker nu ik ook allroad wat zottere dingen begin uit te steken..... werd het tijd voor dit....

Dus geïnvesteerd in:
      Nanananananana BATMAAAANNNNN!

't werd tijd om mijn tetjes wat beter te beschermen
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

ik heb ook bescherming gekocht - maar dan eerder van het type om jouw bescherming niet nodig te hebben Koeno

vooraan : Michelin Power GP 120/70ZR17 (58 W)
        achteraan: Michelin Power GP 190/55ZR17 (75 W)

effe duidelijk - kwil hier geen bandentopic starten - verre van 😏

Deze waren voor mij en de toepassing (circuit) veruit beste keuze - dus dezen worden zodra geleverd op de, ook nieuw voor mij, Fireblade 2009 geplaatst - samen met nog paar andere goodies

Klaar om het nieuwe seizoen in te zetten - hopelijk met geen valpartijen maar wel veel leute
        niks keep calm
        gas d'r op

Comment

​​Niet nieuw, maar te mooi om te laten passeren.
          Ik heb deze week voor de ronde prijs van 100€ een in zeer verzorgde staat verkerende Shoei Neotec 2 uitgerust met sena srl van iemand overgenomen.
          Nieuwe moto , dus nieuwe helm en de oude mocht gaan....naar mij . Ik heb er intussen wel een nieuwe pinlock voor 30€ bijgekocht, maar dan nog....
          Ik ben er wel blij mee.
          En intussen heb ik ook al een modificatie aan de sena srl gedaan. De luidsprekertjes geopend en parallel op de luidsprekers is bedrading geplaatst naar een netjes gemonteerde vrouwelijke 3.5mm jack, waarin ik , indien gewenst mijn oortjes kan pluggen, voor een veel beter geluid dan de onboard sena luidsprekers. De oortjes zijn overigens mijn zeer komfortabele DIY custom molded versies.
          En als ik voor een kort ritje de oortjes niet gebruik, dan blijft de sena gewoon werken over zijn luidsprekers

20220205_224623.jpg

image_17653.jpg
          Bijgevoegde bestanden
          Last edited by gvy; za. 5 feb. '22, 22:53.

Comment

jaartje verzekering, een lidkaart, wa stickers en een forumsweater.... nu MOET ik maar gaan rijden :-)
            Pink is not just a color.... it's a lifestyle
            A racer NEVER looks back...
            R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Een nieuwe helm, eens eentje met ingebouwd zonnevizier.

En een Puig tourscherm voor de KTM om het windgeraas op de snelweg te elimineren.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

Comment

Vandaag nieuw speelgoed gaan ophalen...

Speed Triple 1200RR

Een aankoop als gevolg van liefde op het eerste zicht, het gemis aan een actievere houding en de voorliefde voor het 3- cilindergeluid...

Leuke aanvulling naast den Duc, die ook op stal blijft voor als we nood hebben aan comfortabelere ritten...
                Bikehistory:
                ***Street Triple 765R ('18)*** - ***Speed Triple 1050 RS ('19)*** - ***Multistrada 1200S ('14)***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GDS Bekijk Berichten

Speed Triple 1200RR

Een aankoop als gevolg van liefde op het eerste zicht, het gemis aan een actievere houding en de voorliefde voor het 3- cilindergeluid...

Leuke aanvulling naast den Duc, die ook op stal blijft voor als we nood hebben aan comfortabelere ritten...
                  Is da nu een gedacht of staan die clipons echt heel laag
                  Hi, my name is DON CORLEONE i kill people for money but you, you are my friend i kill you for nothing!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chr-Re-ie Bekijk Berichten

Is da nu een gedacht of staan die clipons echt heel laag
                    Ik vind het wel meevallen, maar ben toch blij als ik de quickshifter en blipper ga kunnen gebruiken als we wat hoger in toeren mogen draaien... daar heb ik het meeste last van de koppeling in te trekken onder die hoek. (Probleem heb ik al enkele jaren en er zal eens een operatie moeten volgen -uitstelgedrag) Al rijdend vind ik het geen enkel probleem, maar damn bij fille en rode lichten...

Maar daar dient hij gelukkig niet voor
                    Bikehistory:
                    ***Street Triple 765R ('18)*** - ***Speed Triple 1050 RS ('19)*** - ***Multistrada 1200S ('14)***

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GDS Bekijk Berichten
                      Sjieke dinges👍🏻 ! Have fun !! (zeker nu de zon terug is)

Comment

Proficiat!

Niet mijn ding qua looks, de topkuip doet hem geen eer aan vind ik, maar zal wel machtig rijden.
                        En zeggen dat ge uwe vorige wegdeed vanwege de zitpositie
                        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk Berichten
                          Proficiat!

Niet mijn ding qua looks, de topkuip doet hem geen eer aan vind ik, maar zal wel machtig rijden.
                          En zeggen dat ge uwe vorige wegdeed vanwege de zitpositie
                          Guilty

Maar nu staat er nog steeds een comfortabel alternatief in de garage😜

Maar hoe raar het ook is, minder last op de plekken in mijn handpalmen als bij de andere. Daarnet 160km rodageritje tot Modave gedaan en terug. Zeer comfortabel vanaf 70km/h😜

De elektronische vering werkt wel fantastisch en geeft op zeer slecht wegdek echt comfort!😉
                          Het is die combi die het misschien ook iets draaglijker maakt voor de polsen?
                          Bikehistory:

Comment

Knappe machine. Ik vind het op dit moment de knapste motor op de markt

Comment

nieuwe helm met ingewerkte communicatiekit

Comment

Working...
                              X