Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Basiscurses motorbeheersing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Basiscurses motorbeheersing

Ik heb vandaag de basiscurses motorbeheersing gevolgd.
    Een echte aanrader. Ik heb er heel veel van opgestoken.
    In de voormiddag een deel theorie en veel oefenen op het "pleintje".
    En in de namiddag de weg op.Weliswaar in de gietende regen vandaag maar dat deerde ons niet. Eerlijk gezegd heb ik mijn "angst" om in de regen te rijden overwonnen. Het was echt de MAX!!!!!
    Heeft er nog iemand ervaring opgedaan door een soortgelijke curses??
    Of misschien ooit van plan???
    http://groups.msn.com/multistradafriends

'k ga ook nog ooit zo'n cursus volgen als'k er financieel erweer wat beter bovenop ben.
    'k denk wel echt dat het de moeite waard is zo'n cursus
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

150,- euro!!! Das geen geld voor een betere rijtechniek. Als je eens tegen de vlakte gaat (wens het niemand toe) ben je minstens het dubbelle kwijt aan stukken.

We kunnen misschien eens een rondvraag doen hier op het forum. Kunnen misschien een groepskorting vast krijgen

Comment

Centrum van Motobeheersing in Tongeren is onze partner, valt zeker wel iets te regelen

Misschien later, met meer leden, dat je een opleiding kan winnen op het forum

Comment

ik heb ook wel interesse voor zo'n cursus te volgen. Laat maar iets weten.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Heb dat vorig jaar gedaan in Tongeren!
            Keigoe meegevallen, en die € 150 was zelfs ontbijt en middagmaal inclusief!

Veel opgestoken, denk dat ik dit jaar nog eens ga doen en dan de voortgezette en ooit (volgend jaar of zo) toch ook eens de circuitopleiding.

Dus als 2fast4u gaat, ga ik wel mee!

Comment

Zoiets zou ik ook wel zien zitten zunne. Men kan altijd iets bijleren ! En het zou inderdaad fijn zijn als we ook een groepskorting ofzo konden vastkrijgen
              Yamaha YZF-R1, FP-racing uitlaat, JMV-concept tailskirt.
              Kawasaki Z1000 2010, Arrow-uitlaten

Comment

Als je met een groep komt (zelfs al vanaf twee denk ik) krijg je al een gratis overnachting!

Comment

Voor ne cursus ben ik altijd te vinden. Heb van op de opendeurdag van hein gericke nog van een standje daar info meegenomen over allerlei cursussen. Vanavond als ik thuis ben zal ik de info eens op het forum gooien.

Comment

We hebben mailing gehad van FreeBike en heel mischien zullen binnenkort een korting kunnen aanbieden voor al onze leden. Het komt nog wel op de homepage als het zo is

FreeBike heeft trouwens ook voorgesteld om een exclusieve 2fast4u.be opleiding te ontwikkelen. Indien suggesties over de aard van opleiding, laat maar weten via de alomgekende kanalen ([email protected] - privé berichten op het forum - contactformulier van de website) Meer info hieromtrent volgt later nog.

Freebike -> http://www.freebike.be

Comment

kheb al 2 keer circuitstage gedaan in holland, in lelystad (met een bende esvee's was da toen), en ook al nekeer slipcursus/verhoogde rijvaardigheidstraining gedaan in t VOC in brugge (volledig weekend),
                      al die dingen zijn ongelooflijk hard aan te raden: niet alleen leert ge veilig en goe rijden, maar als ge een beetje u best doet, dan leert ge op één twee drie kneedownen, stoppies, enz enz enz lol dus tis nog leuk ook
                      slipcursus is ook interessant om te leren dat als uw voorwiel begint te slippen het nog nie direct gedaan is met een paar goeie reflexen kunt ge zelfs op ijs redelijk weg met nen moto (allez, alles is relatief natuurlijk )

dus mannen: DOEN!
                      http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

ja laat maar horen als het er van komt die cursussen ga ik ook nog eens volgen maar t probleem is heb verschillende moto's en eigenlijk is da ook sterk afhankelijk van u type moto hoe de cursus verloopt
                        bandit 4 ever and ever
                        MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

lijkt mij allemaal heel goed, en grenst ergens aan een "must do" voor alle motorrijders!
                          Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mastiff
                            ja laat maar horen als het er van komt die cursussen ga ik ook nog eens volgen maar t probleem is heb verschillende moto's en eigenlijk is da ook sterk afhankelijk van u type moto hoe de cursus verloopt
                            mmmm...... Denk niet dat het type motor er iets mee te maken heeft.
                            je kijktechniek heeft toch niets met je type motor te maken. Toen ik de
                            curses gevolgd heb waren er ook verschillende type motors.(chopper, touring,
                            sport) En voor allen geldt dezelfde regels in kijktechniek en bochttechniek, motor
                            beheersing en remtechniek. Of ben ik nu zo mis

Comment

Neenee, toen ik daar was (met mijnen TL) was er ook ene met ne ZX10 (zonen oranjen), ne dikken BMW (K zoveel weet nie wa juist) en de mannen van motorrijder waren daar met ne R6, nen ER5 en ne Pan.

Comment

Working...
                              X