Mededeling

Collapse
No announcement yet.

droevig nieuws

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• droevig nieuws

alléé,na drie dagen genieten van de r1,dan een overstekende bompa tegen te komen is em nu totaal verlies,heb nu met de ultra ongeveer dezelfde rijstijl willen aanhouden ,maar lukt niet,heeft er iemand ervaring met de buell xb12r?

Oorspronkelijk geplaatst door twinsparkske
    alléé,na drie dagen genieten van de r1,dan een overstekende bompa tegen te komen is em nu totaal verlies,heb nu met de ultra ongeveer dezelfde rijstijl willen aanhouden ,maar lukt niet,heeft er iemand ervaring met de buell xb12r?
    dat lijkt me 'n vraag voor "beulke"

wel erg jammer van dat voorval,
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

de xb12 (of jerrycanbuell) is goed als je meteen onderhandeld om er een racekitje van Buell op te laten zetten. (sommige exemplaren durven wel een beetje bokken in de onderste regionen met de standaard demperr (door die nieuwe vlinderklep in de uitallt die vast komt te zitten)

Voor de rest vindt ik er ze niet slecht uitzien, maar ik hou persoonlijk meer van de "buizenbuells" . een prachtig voorbeeld is de X1.
      Anyway, de XB is lichter, wendbaarder dan de buizenbuells maar durven hier en daar kinderziektes te hebben. ,iks ernstigs maar soms vervelend. Hoewel ik er veel ken die supertevreden zijn.

De buells hebben in ieder geval meer speelgehalte dan een R gelijk wat. (voor rechtdoorsnelheden kan je evengoed een dragracer kopen, een beetje buellrijder rijdt een R weet ik veel met wonnabe zo zoek in de ardennen.
      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

alleen spijtig dat de buells zoals de ducs alleen gemaakt zijn voor de niet te grote medemens vind ik
        al wie da mij volge wil zal wreed hard moete lope

Comment

dat is dikke zever, heb zelf een duc 900 SS en ben 1.85m en heb geen klachten,
          het is zelfs zo dat iemand van 1.75m niet tegoei aan de grond komt

Oorspronkelijk geplaatst door lorejas
          alleen spijtig dat de buells zoals de ducs alleen gemaakt zijn voor de niet te grote medemens vind ik
          I'm not speeding, I'm qualifying!!!
          - When we ride on our enemies -

Comment

Working...
          X