alle jong ik weet niet waar jij rondrijdt maar 95 % van de motaars die ik tegn kom groeten toch terug. (Ik groet altijd). Kwestie van beleefdheid en het is gewoon een machtig gevoel om je handje te steken naar een groep of 50 motos in een keer.
“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.â€[font=Century Gothic][/font]
Euhm ik probeer toch altijd te groeten, tenzij dat ik mijn beide handen aant stuur moet houden, door het rechterhandeltje open te draaien... Zijn der hier veel Ducati-rijders, want als er nu een bepaalde groep van motorrijders bestaat die ni groeten zijn zun het wel...(vind ik), kan toeval zijn, maar toch....
ik groet altijd, soms zelf vanuit de auto
als ik m'n hand niet omhoog kan zwieren, dan zoek ik gewoon oogcontact en knik ik eens met m'n hoofd.
'k vind het altijd jammer als ik iemand te laat gezien heb om te zwaaien.
niet altijd krijg ik iets terug maar toch de meesten wel,(behalve als ik vanuit m'n auto zwaai )
Euhm ik probeer toch altijd te groeten, tenzij dat ik mijn beide handen aant stuur moet houden, door het rechterhandeltje open te draaien... Zijn der hier veel Ducati-rijders, want als er nu een bepaalde groep van motorrijders bestaat die ni groeten zijn zun het wel...(vind ik), kan toeval zijn, maar toch....
goldwing en harley rijders groeten ook bijna nooit.
nu jah, dat wel.
de meeste sjoppers groeten nooit.
daarbij 'k houd me altijd wel klaar om te groeten naar hun.
als ze naar me kijken groet ik, rijden ze koppig langst me door groet ik hun niet.
alléé bedankt,binnenkort ben ik nog verlegen om met mijne harley buiten te kome ,als het ne grote dikke blauwe ultra is waarvan het manneke:tongue: ,zijn hand wel opsteekt benne kik het
ach er wordt ook van beemers gezegd dat ze niet groeten. niks van aantrekken. Ik groet altijd als ik kan en de meeste groeten terug, als er ene niet teruggroet dan denk je maar dat hij je niet heeft opgemerkt of zo, maar maak je vooral niet dik, want dan ga ke zelf niet meer groeten en dan maakt er een ander zich dik, die gaat dan..........
ik groet ALTIJD en ik rij Ducati, eerder de BMW rijders en Goldwingrijders groeten niet,
dat komt volgens mij omdat die heeeeeeel veel kilometers afmalen en het beu zijn, ik zou het anders ook niet snappen !!!!!
ik groet ook altijd, maar in sommige situaties hou ik mijn handen liever op mijn stuur en groet ik met een knik. ik veronderstel dat dit ook niet altijd opgemerkt wordt. ik hou nogal van snel rijden en de wegen die ik dagelijks doe om gaan te werken zijn in zo een schandalige staat ( van die versleten betonplaten) dat het niet aangewezen is om dan ook nog eens met minder dan 2 handen je stuur vast te houden.
Hela hela hela.
Op diegene die het had over ducati ryders dat ze niet groeten.
Ik groet altyd en het zou toevallig moeten zijn als ik niet zou groeten.
Ducatifreakske mijn Vader heeft ook een BMW en hij groet ook altyd .
Maar ik kan ook niet altyd groeten .
En zie ook niet altyd alles .
Ben maar een mens .
En als ze niet groeten tja dan is het zo er zijn er nog vele andere die groeten.
Want we hebben geluk dat we niet in Nederland of Duitsand wonen want deze mensen groeten zelden of nooit .
Dat is mij toch opgevallen greetz
wat zijn we weer lekker bezig de mensen in kastjes te stoppen.
de nederlanders die ik ken (en ik ken er ondertussen een hoop) groeten wel en de duitsers die ik ieder jaar ontmoet (faakersee)doen dat ook. o ja, in duitsland kan je op de snelweg beter niet groeten, aan 180 een polleke uitsteken doet pijn
Volgens mij zijn het vooral de oudere motards die minder groeten.
Zo van die mannen die op hun veertigste of vijftigste genoeg geld hebben om ne moto te kopen zodat ze wat indruk kunnen maken op de jonge grietjes. Die ook nooit leren rijden hebben want hun oude rijbewijs geldt ook voor moto's en die zwaaien dan hun been over ne Goldwing, ne zwaren LT of een scooterke maar zitten helemaal niet in die motorrijderssfeer.
En voordat jullie allemaal de hakbijlen en dergelijk bovenhalen wil ik effe duidelijk stellen dat ik besef dat ik hier een zware generalisering op tafel gesmeten heb, het is dan ook deels, maar niet helemaal, ironisch bedoeld.
Comment