Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wreed accident!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wreed accident!

vedoemme! :kwaad:

heb vandaag bijna ne medemotard omvergeknald...de zot!
    Ik was op mijn gemakske 130 aan rijden op de E19 richting mechelen met de werkcamionette, steekt daar voor mij toch gene camion nen andere voorbij zeker! ...Ik mijn spiegels gechecked en met mijn pinker aan die 2 camions voorbij... nog altijd niks aan de hand, totdat er opeens vanuit het niets (want even daarvoor geen moto te zien) een R6 komt aangescheurt.

Ik zie hem in mijn achteruitkijkspiegel, en zodra ik de camion voorbij ben doe ik mijn pinker aan en ga voor de vrachtwagen in,... maar juist op het moment dat ik mijn manoeuvre doe, beslist diene klojo om mij in te halen langs de camion-kant ... de rest kunt ge raden zeker... heb ik die zot bijna mee (schol een haar, en diene piewie was serieus geschrokken want hij kreeg me daar bijna ne "tailwhip" door zo hard uit te wijken), en ik krijg terplekke bijna een hartaanval!:kwaad:

gelukkig goed afgelopen; de R6 scheurt ervandoor, en ik ben er met de schrik vanaf... gelukkig...
    Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

spannend!

Comment

het is mischien stom en cru voor te zeggen maar eigenlijk zouden zo mensen eens een schuiver moeten maken. als ge zo onverantwoord rijdt hoort ge niet op de baan thuis. Alle jong op zo een moment rechts voorbijsteken! Ik ben al een keer een schuiver gemaakt onderuit tegen 90 en tegen bumper van voorliggende auto opgeknalt. Daarna rij je wel wat rustiger zulle.
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
        het is mischien stom en cru voor te zeggen maar eigenlijk zouden zo mensen eens een schuiver moeten maken. als ge zo onverantwoord rijdt hoort ge niet op de baan thuis. Alle jong op zo een moment rechts voorbijsteken
        Tja, hij dacht zeker dat hij/zij snel genoeg ging zeker...:tongue:
        gelukkig voor hem/haar dat hij niet onderuit was gegaan, ik had hem/haar nog kunnen ontwijken,...maar die vrachtwagens achter ons die waren vlam over hem(of haar,...) gereden, ik denk niet dat zijn flashy blauw-lederen pakje hem(of weer haar) veel zou geholpen hebben...:biggrin:
        we kunnen alweer lachen zie!

ik hoop dat hij/*zucht*zij in het vervolg wat rustiger is...

En inderdaad KAY: ik heb mijn portie spanning voor vandaag weer binnen zenne! Al veel stoten gezien en meegemaakt, maar dit nog niet... pfieuw...
        laat dit toch maar direct ook de laatste keer geweest zijn hoor!

Comment

wow zoiets willek echt nooit meemaken, ni langs uwe kant en ni langs die motard zenne kant !
          Life your life and not someone else's

Comment

wow, doet ff raar, idd hard rijden is daarom nog niet zonder verstand rijden.
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever
            -------------------------------------------

Comment

damn, da moe verschieten geweest zijn

Mja ge komt wa tegen tegenwoordig zenne. Ik reed bijvoorbeeld (wel met auto) 140 op linkse vak (3 vakken) en ne mercedes achter mij, komt daar ene van de oprit dwars over de weg geschoten tegen pakweg 150, achter mij en knal voor die mercedes in, die moest serieus remmen. Dan mij rechts voorbij zodra we ne camion gepasseerd waren, en die mercedes der achteraan natuurlijk. Die heeft die kerel rechts op de vangrails geduwd van de pechstrook. Heb die golf achteraf nog gezien, was eigenlijk serieus beschadigd

Ge houd het nie voor mogelijk :d

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                damn, da moe verschieten geweest zijn

Mja ge komt wa tegen tegenwoordig zenne. Ik reed bijvoorbeeld (wel met auto) 140 op linkse vak (3 vakken) en ne mercedes achter mij, komt daar ene van de oprit dwars over de weg geschoten tegen pakweg 150, achter mij en knal voor die mercedes in, die moest serieus remmen. Dan mij rechts voorbij zodra we ne camion gepasseerd waren, en die mercedes der achteraan natuurlijk. Die heeft die kerel rechts op de vangrails geduwd van de pechstrook. Heb die golf achteraf nog gezien, was eigenlijk serieus beschadigd

Ge houd het nie voor mogelijk :d
                [align=left:hx4f4qxc]pfff, da is ook nie min... misschien leuk topic...[/align:hx4f4qxc]
                Wa is uw meest gevaarlijke ervaring op de weg?

Comment

van me sokken gereden in de leopoldstunnel (brussel).

koekdoos chauffeur was naar zijn GSM aan he kijken toen hij veranderde van rijvak. ik reed helaas net naast hem. deed beetje pijn (vooral motor dan)
                  gelukkig sympathieke gast, begreep perfect waarom hij mijn helm bijna tegen zijn kop gegooid kreeg (werd net op tijd uit mijn hand gerukt door colega motorrijder)
                  Heeft me naar hospitaalgebracht en belde me verscheidene keren op om te excuseren en te vragen hoe het ging.

oh ja: en eerste rit met eerste motor in gietende regen met bijgaande modderstroom op mijn bakkes gegaan, wonderlijk had ik niks en de bike enkele schrammen. was vooral niet leuk voor mijn zelfvertrouwen.
                  tis altijd ombouwtijd ....

Comment

zo zien we het graag he, dat je er zelf niks aan overhoudt!

Maar als onze bike beschadigd is, dan worden we gek van woede!
                    Ik weet nog altijd mijn eerste krasje op mijn suusje... en dat was dan nog niet eens van het rijden, maar van mijn idiote broer die er achter mijn gat is op gaan zitten en een dikke kras maakte met zijn ritssluiting! hoe hij het gedaan heeft, dat weet ik niet want het is langszij op mijn tank! de f*cker!!:kwaad:
                    Heb hem daarvoor ook serieus wa lappen gegeven

Bedankt voor de anekdote buelke!

Comment

Runner:
                      na je verhaal van je broer:
                      beeld je nu volgende in:

Je hebt en paar maand je nieuwe Harley (sportster)
                      sinds vorige week staat je nieuwe tank (zodiac stretch, gespoten=40000BEFkes) erop.
                      En dan ga je gaan rijden natuurlijk. Waarheen? de zee natuurlijk: veel mensen om je motor te showen. Na de ganse kust afgereden te hebben heb je natuurlijk zo'n dorst en drink je ne xtra large Ice-T. De motor uiteraard binnen het zicht geparkeerd.
                      En dan zie je natturlijk de strandgangers kijken naar dat ding en je ziet dat ze hem mooi vinden (doet deugd he amaiamai) en dan komt papa met zijne kleine. beide kijken ff en dan heft de pa de kleine op en zet hem op je motor, uiteraard heeft de klein tekorte poten en schuren zijn (zand)sletsen over je tank.
                      Kan je geloven dat het de volgende ogenblikken heel stil was op de dijk?? Had efkes mijn keel opengezet. stond in 5 seconden naast mijn dierbare schat met mijnneus heel dicht op papa's neus. Heb hem net geen kletsen verkocht. (gelukkig maar, anders kon ik fluiten naar mijn centen)
                      Anyway, gen kletsen geven en zorgen dat die vent zijn familiale alles betaalde (met dank aan de motoragent die net voorbijkwam en ervoor gezorgd heeft dat alles inorde kwam)
                      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

he psst, t's player, niet runner he

Comment

oh man als ik dat moest meemaken dan was het kermis zulle. Van mijn spullen moeten ze afblijven maar van mijne tuff hellemaal. ik snap niet dat iemand zo onnozel is om zijne kleine op iemand zene moto te zetten die hij niet eens kent. Wat een lef. Ge zou ferm ambras kunnen krijgen.
                          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
                            oh man als ik dat moest meemaken dan was het kermis zulle. Van mijn spullen moeten ze afblijven maar van mijne tuff hellemaal. ik snap niet dat iemand zo onnozel is om zijne kleine op iemand zene moto te zetten die hij niet eens kent. Wat een lef. Ge zou ferm ambras kunnen krijgen.
                            i agree, zou der ook nie van moeten weten. Tzou beginnen stormen in 2 seconden

Comment

amai tegenover uw verhaal is mijn broertje nog een lieverdje!

De politie, uw vriend!:biggrin:

Comment

Working...
                              X