vedoemme! :kwaad:
heb vandaag bijna ne medemotard omvergeknald...de zot!
Ik was op mijn gemakske 130 aan rijden op de E19 richting mechelen met de werkcamionette, steekt daar voor mij toch gene camion nen andere voorbij zeker!
...Ik mijn spiegels gechecked en met mijn pinker aan die 2 camions voorbij... nog altijd niks aan de hand, totdat er opeens vanuit het niets (want even daarvoor geen moto te zien) een R6 komt aangescheurt.
Ik zie hem in mijn achteruitkijkspiegel, en zodra ik de camion voorbij ben doe ik mijn pinker aan en ga voor de vrachtwagen in,... maar juist op het moment dat ik mijn manoeuvre doe, beslist diene klojo om mij in te halen langs de camion-kant
... de rest kunt ge raden zeker... heb ik die zot bijna mee (schol een haar, en diene piewie was serieus geschrokken want hij kreeg me daar bijna ne "tailwhip" door zo hard uit te wijken), en ik krijg terplekke bijna een hartaanval!:kwaad:
gelukkig goed afgelopen; de R6 scheurt ervandoor, en ik ben er met de schrik vanaf... gelukkig...
heb vandaag bijna ne medemotard omvergeknald...de zot!

Ik was op mijn gemakske 130 aan rijden op de E19 richting mechelen met de werkcamionette, steekt daar voor mij toch gene camion nen andere voorbij zeker!

Ik zie hem in mijn achteruitkijkspiegel, en zodra ik de camion voorbij ben doe ik mijn pinker aan en ga voor de vrachtwagen in,... maar juist op het moment dat ik mijn manoeuvre doe, beslist diene klojo om mij in te halen langs de camion-kant

gelukkig goed afgelopen; de R6 scheurt ervandoor, en ik ben er met de schrik vanaf... gelukkig...

Comment