Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stuntrijden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• stuntrijden

weet er iemand waar in limburg er aan stuntrijden gedaan word,2jaar geleden ging ik ieder w-end in Genk kijken,maar dit is afgelopen door het vele bezoek van de flikken
    Die mannen konden daar ni mee lachen

pussies... ik weet dat er op het industrieterrein in schakkebroek (herk) af en toe van die mannen gaan vlammen en donuts draaien en zo ... de strepen op de grond zeggen genoeg...:tongue:
    Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

:tongue: Ben van het weekend nog even naar verrebroek gereden om daar aan da befaamd rond punt te gaan oefenen om knieke aan de grond te krijgen. Daar vind je ook altijd van die zotte mannen die vette wheelies poppen en pootjes aan de grond rijden!!

Comment

tjah...verrebroek... is trouwens vorige week ontzettend accident gebeurt tsn 2 motards, frontaal gebotst....
        Life your life and not someone else's

Comment

kom thuis ma eens zien, dan ziet ge 'n cb'tje schuren
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever

Comment

Kijk eens op http://www.bleuk.be dan kun je wat zien van onze stunts en wanneer er nog een stuntshow is.

Comment

wie weet ooit ons eigen stuntteam

waar oefenen julie eigenlijk?
              'k wil weleens komen zien,leren,
              je mag me ook meelen of een pm sturen
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

[quote="RunnerX"]wie weet ooit ons eigen stuntteam

waar oefenen julie eigenlijk?
                'k wil weleens komen zien,leren,
                je mag me ook meelen of een pm sturen ]

Wat een idee: het 2fast4u.be stuntteam, dat MOETEN we gewoon hebben
                Als we met een paar man kunnen beginnen, wie weet wat er van komt ...
                Wie weet worden we ooit wel het beste stuntteam van België

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
                  Wat een idee: het 2fast4u.be stuntteam, dat MOETEN we gewoon hebben
                  Als we met een paar man kunnen beginnen, wie weet wat er van komt ...
                  Wie weet worden we ooit wel het beste stuntteam van België

overdrijven mag maareuh
                  wie kan er zo'n beetje stunten?
                  Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Ik alleszins niet, soms af en toe ne cm of 5 met mijn voorwiel van de grond af omdat ik een beetje te fel aan mijne gas draai, maar meer niet. Ne burn-out lukt me wel goed maar da kost geld hé. Zeker als ge ne Pirelli Diablo hebt opliggen vanachter zoals ik Een der dezer dagen moet ik hem toch vervangen maar vooralleer ik da doe doemp ik hem lekker op met een burn-outje, kwestie van nog een beetje plezier te hebben gehad aan de kale band
                    Yamaha YZF-R1, FP-racing uitlaat, JMV-concept tailskirt.
                    Kawasaki Z1000 2010, Arrow-uitlaten

Comment

Die manne van bleuk zen wel graaf precies.Zou'k ok geire kunne!Nog veul oefene maar eerst boite van mijnen blade maken want hij springt altijd uit 2de vitesse.Klote ze!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gatlarv
                        Die manne van bleuk zen wel graaf precies.Zou'k ok geire kunne!Nog veul oefene maar eerst boite van mijnen blade maken want hij springt altijd uit 2de vitesse.Klote ze!!
                        waar ligt dat dan aan, ik heb ook zo'n probleem, maar bij mij is het denk ik de 4de versnelling?
                        Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

uit vitesse springen

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                          waar ligt dat dan aan, ik heb ook zo'n probleem, maar bij mij is het denk ik de 4de versnelling?
                          Ik ga beginnen met een ander schakelsetje te steken van Factory.Dit is het nokkenwieltje en armpje dat achter de koppeling zit en bediend wordt door het vitessepootje.Het origineel van een fireblade is niet zo goed maar als het daarmee niet verholpen is zal waarschijnlijk de boite open moeten en dat is wel veel werk.

Comment

jullie probleempje dat zijn vermoedelijk de tandjes die aan de zijkant van de versnellingsbaktandwielen staan die afgesleten zijn,twee remedies,laten oplassen of nieuwe,succes

Comment

Working...
                            X