Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ingewikkeld

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ingewikkeld

ik ben erachter gekomen dat ik sinds ik m&t (en andere) niet meer lees, nog weinig van mototoestanden weet (zo het lijfke van de moto hè). Who wants to teach me?

wat wilt ge weten?
    ik lees iedere maand: M&T; Motorwereld; BIGTWIN
    en regelmatig: Kikxstart; easyriders; moto-emotion
    en als ik hem kan vinden :cafe racer (frans boekske)
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

[quote="beulke"]wat wilt ge weten?
      ik lees iedere maand: M&T]
      Buelke, gij zijt precies ne motorfanaat ????
      Yamaha YZF-R1, FP-racing uitlaat, JMV-concept tailskirt.
      Kawasaki Z1000 2010, Arrow-uitlaten

Comment

wil alles zo'n beetje weten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zolex
          Buelke, gij zijt precies ne motorfanaat ????
          bah nee hoor, ik verveel me gewoon zo erg in de winter

Comment

iemand goesting dan om mij te helpen?

Comment

:biggrin: vertel eens eerst wat ge wilt weten, want "motor-toestanden" is nogal vaag he...
              Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kay
                iemand goesting dan om mij te helpen?
                mja wat moet je weten.
                ikzelf lees ook nooit motorboekjes.
                dat doordat ik al genoeg te weten kom via internet en forums(mensen die hun eigen ervaringen neerpennen)
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever

Comment

with a little help from my friends

ik zal u 1st komen helpen met de t-shirt en dan alles uitleggen woehahaaha:biggrin:
                  yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

ge weet niet van ophouden he devil!

en Kay; ik denk dat er op dit forum mensen genoeg zijn die wat van moteurekes kennen en die je willen helpen hoor! Vraag, en je zal geholpen worden!
                    Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

joehoe

player kom es op msn
                      dan kunnen we es afspreken
                      voor uwe soes
                      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

ik zou de onderdelen willen kennen van de motor en zo algemene kennis zo
                        devil, grrrrr

Comment

kay: schrijf je in op de nieuwsbrief van http://www.motornet.be is precies een motoboekske met alle mogelijke info!! voor niks!!
                          voor algemene kennis: begin met de eigenschappen van je motor op te zoeken (welke heb je, zoek ik wel ff voor je)
                          lees deze door: al wat je niet snapt zoek je op of vraag je. als je hiermee klaar bent dan ben je een hoop info rijker en heb je een goeie basis om motoren te vergelijken,...
                          vraag maar dan help ik wel (en anderen ook natuurlijk, ik weet ook niet alles, bn ook maar amateur die op dezelfde manier begonnen is.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                            kay: schrijf je in op de nieuwsbrief van http://www.motornet.be is precies een motoboekske met alle mogelijke info!! voor niks!!
                            voor algemene kennis: begin met de eigenschappen van je motor op te zoeken (welke heb je, zoek ik wel ff voor je)
                            lees deze door: al wat je niet snapt zoek je op of vraag je. als je hiermee klaar bent dan ben je een hoop info rijker en heb je een goeie basis om motoren te vergelijken,...
                            vraag maar dan help ik wel (en anderen ook natuurlijk, ik weet ook niet alles, bn ook maar amateur die op dezelfde manier begonnen is.)
                            word onze concurent.
                            2fast4u.be word ook een volledige motordatabase. en alerhande tips een weetjes, hier zal echter wel nog heel wat tijd ingestoken moeten worden eer het volledig af is.
                            Oprichter 2fast4u 2004
                            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Vertel ne keer over welke moto dat 't gaat...

Er zit ne motor in (2- of 4-takt) twee wielen, een secundaire aandrijving, een koppeling, voor- en achterrem...

Om maar te zeggen, ne moto is niet iets dat je zomaar in één twee drie kan uitleggen.
                              Ik ben er echter wel zeker van dat als je met een speciefieke vraag of bedenking afkomt die in no-time beantwoord zal worden.
                              Op die manier kan je misschien je kennis wel wat opbouwen...

Dus vraag maar raak, maar stel alsjeblief geen té algemen open vragen.
                              Er zijn daar boeken over geschreven, veel boeken en cursussen en zelfs die zijn niet volledig.

Comment

Working...
                              X