Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CROIX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• CROIX

ik zou eens graag op Croix gaan rijden, wie weet hoe dat in zijn werk gaat ?????
    laat eens wat weten
    soes groetjes !!!

Misschien met de MAG? Redelijk goedkoop...

Comment

ernaartoe rijden,betalen,en gas geven.
      nee,'kweet nie,ma'k zal het es vragen aan een vriend die der geweest is in groep,maar momenteel is ie in Frankrijk met motor en tent,en ikke:kwaad: omda'k gene goeie band had.

Comment

ik heb da ooit eens gedaan, maar da was een buitenkansje (iets van de rijkswacht georganiseerd, en ikke als zogezegde rijkswachter meegemogen ) . Croix vind ik niet zo een leuk circuit, eigenlijk veel te kort (slechts 3 echte bochten), en de tarmac is ook nie om over naar huis te schrijven.

ik kan natuurlijk ook een beetje bevooroordeeld zijn natuurlijk, omdat ik daar mijn toenmalige splinternieuwe SVS tegen de vlakte heb gereden :biggrin: (uitlaat tegen de grond gereden, en sleeeeeerrrrrr motor onderuit )
        http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

[quote="wreckah"]ik heb da ooit eens gedaan, maar da was een buitenkansje (iets van de rijkswacht georganiseerd, en ikke als zogezegde rijkswachter meegemogen ]croix niet de moeite?????? voor een PK braker niet misschien, het circuit heeft niet echt een recht stuk om de pk los te laten, maar het is volgens mij een ideaal bochtencircuit. Ik heb me er beestig geamuseerd!! Je leert er vooral de bochten nemen.
          3 echte bochten??????? zat je wel op croix?????
          anyway, er ligt nieuwe asfalt en de bochten zijn iets angepast
          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

http://www.circuitdecroix.com/defaul.../page-40.html#

voilà, hier is een fotoke van het circuit van Croix. Dan kunde het zelf zien en oordelen ofdat het een leuk of geen leuk circuit is.
            [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

allez, begrijp mij nie verkeerd hee, het is natuurlijk leuk (jaja, het was croix ) , maar ik heb ook al twee keer in lelystad gaan rijden (oefencircuit van de politie), en dat is toch wel veel vloeiender en interessanter. hopelijk binnenkort franchorchamps doen, en dan zal ik meer kunnen vertellen
              http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

Ben den 12de mei nog in croix gaan rijden en beestig goe geamusseerd.Ja'k vind da ook wel een plezant circuitke om op te vlammen.Redelijk technisch.Als ge nen tijd van rond de minuut neerzet zijde goe bezig.Inschrijving heeft mij 58 euro gekost dus da's echt ni veel hé.Der zijn nog veel dagen vrij rijden in Croix dees jaar en dikwijls rond de 60 euro.Kunde ni voor sukkelen.

Comment

waar kan je de kalender vinden van vrij rijden in Croix?
                  ok 'k zal morgenvroeg(proberen) te zoeken

Comment

Working...
                  X