Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blauw licht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Blauw licht

Hoi,Mag ik op men motor ook van die blauwe neon lichten plaatsen gelijk de wagens dat doen,want ze verkopen deze lampjes toch op veel plaatsen. greetz

mja ze verkopen het wel, maar volgens mij is het wettelijk niet toegestaan.
    voor de auto mag het trouwens ook niet.
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

ik denk ook dat het nie is toegestaan
      (vind ook wel dat je daar je hele motor mee verknoeid, dat heeft een heel hoog johnygehalte )
      sigpic

Comment

volgens mij kanhet wel als je aan een aantal regels voldoet.
        waarom denk ik dat: het staat nergens geschreven dat het verboden is, wat niet verboden is mag.
        Alleen zijn er wel regels over zo'n lampen als je ze wel hebt. ik geloof dat het regelen van de lichtbundel 1 van die voorwaarden is en (maar hier kan ik goed fout zitten) een wasinstallatie voor de koplampen.
        Oh ja, die dingen zijn zeker te vinden maar pokkeduur. op het buellforum is er ook eens iemand geweest die het wou en uiteindelijk besloten heeft om 2 grote, heldere hella lampen te monteren.
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

maja is niet zo heel duur, voor 15 € en wat home-made rommel ben je gesteld.
          maar ik dacht dat de wet zegt van "die" en "die" lampen moeten "vooraan" en "achteraan" zijn(verplicht), en dan enkele lampen die optioneel zijn(mistlicht enzo) en alle andere lampen zijn verboden!

nu ALS ze je tegenhouden ermee, kan je aleen maar hopen dat die politie in goede stemming is.
          als je het maakt, maak dan zeker een makkelijk te bedienen knopje om het uit te zetten

kijk HIEReens daar bestaan dus ook buigbare neons op 12 volt. beetje rondzoeken en je wind wel iets
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

oeps, ik had het over XENON lampen, sorry
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
              oeps, ik had het over XENON lampen, sorry
              xenon lampjes geven een mooier wit licht(had er zelf ook op m'n standaard kuip), "normaal" zeggen ze er niks van
              hoeveel lampjes moet je hebben?(heb er ook nog)
              Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Working...
              X