Mededeling

Collapse
No announcement yet.

int midden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• int midden

omdat ik nog eens naar antwerpen ging,en redelijk snel daar moest zijn ,de gsxr nog maar eens wakker gemaakt,en dan komt ge op de e 313 ,waar twee vrachtwagens aan het inhalen zijn,de ene 90 en de andere 90.5,mag men er tussendoor rijden of niet,want links inhalen mag ,rechts inhalen niet,dus min 1 plus 1 is nul ,of zie ik het fout, al bij al: was veel te vroeg in antwerpen:biggrin:

Mag niet.
    Rechts inhalen mag niet, end of story.

Mag enkel bij:
    *fileverkeer
    *indien het ingehaalde voertuig links gaat afslaan en reeds naar links is uitgeweken én zijn linkerrichtingaanwijzer aan heeft
    *rijstrookkeuze (borden boven de weg of markering op de weg die voor elke rijstrook een bepaalde richting aanduiden)
    *binnen de bebouwde kom als de gevolgde rijstrook beter aansluit bij de richting die men uit wil (bv op de ring in Hasselt, iemand die daar links rijdt omdat ie iets verder links het centrum wil indraaien, die mag je rechts voorbijrijden)

Ik doe het echter ook wel, tenminste als ik zeker weet dat beide chauffeurs me gezien hebben en wat ruimte laten.

Comment

awel zij waren de oorzaak van de file

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
      Mag niet.
      Rechts inhalen mag niet, end of story.

Mag enkel bij:
      *fileverkeer
      *indien het ingehaalde voertuig links gaat afslaan en reeds naar links is uitgeweken én zijn linkerrichtingaanwijzer aan heeft
      *rijstrookkeuze (borden boven de weg of markering op de weg die voor elke rijstrook een bepaalde richting aanduiden)
      *binnen de bebouwde kom als de gevolgde rijstrook beter aansluit bij de richting die men uit wil (bv op de ring in Hasselt, iemand die daar links rijdt omdat ie iets verder links het centrum wil indraaien, die mag je rechts voorbijrijden)

Ik doe het echter ook wel, tenminste als ik zeker weet dat beide chauffeurs me gezien hebben en wat ruimte laten.

Comment

file

ge had dan nog sjans da ge kortbij begin van de file zat :tongue:
        ik denk zelfs dat alleen mag in e stilstaande file
        en nog ni eens wettelijk ? maar soort van afspraak
        en alleen tussen 1e en 2e rijvak ?
        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Ik ben overlaatst bij de politie eens gaan horen over dit reglement.
          Een moto mag bij file in principe enkel op het linkerbaanvak langs links (dus tussen de vangrails of beton en de wagen) met aangepaste snelheid voorbijsteken, zolang hij binnen het rijvak kan blijven van de wagen die men voorbijsteekt.

aub
          LIVE 2 RCE

Comment

je moet oppassen me wa de flikken zeggen ze
            die weten de regels zelf ni tegoei
            as je da moet rijden ben je verongelukt !!!!!!
            met stukken banden en glas en weet ik nog wa allema wa ze da verliezen !!!
            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Working...
            X