Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gene goed start voor het nieuw moto seizoen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gene goed start voor het nieuw moto seizoen

mijne start voor het nieuw seizoen is al ni zo goe begonnen.

Zijn te zondag gefitst geweest in geel ppfff 89 waar ik 70 mocht.
    Hopelijk blijft het met deze alleen. En hebbe die klojo's niks beter te doen dan in hun autoke te wachten tot ze iemand ongelukkig kunne maken. Ggrrr .
    P.S. Heeft iemand een idee hoeveel mij da ga kosten.

Re: gene goed start voor het nieuw moto seizoen

als ik me ni vergis 95pleuro's ALS de correctie er reeds af is.

Comment

kloote maar it's part of the game als je te snel rijd
      Never forget who helped you!
      Never forgive who fu*ked you.
      Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Vroeger toen ik mijn eerste motor had, viel da flitsen nog mee, maar nu staat der ene achter elke hoek. Racen op circuit met de forumleden, 75 euro per dag als ik me niet vergis. Ge kunt er zo hard rijden als ge wilt en het kost u minder dan een (toch nog goedkope) boete!!

Comment

ja idd da is mss de oplossing ma dan heb ge de naft en banden enzo nog ni meegeteld e . Als ge da allemaal bijeen telt ga ik wel duurder uitkomen denk ik

Comment

naft en banden kost heb je ook op de openbare weg .. zeker bij sportief rijgedrag .. met de huidige variabele verkeersbelasting die via flitstoestellen wordt geïnd is circuit plots niet zo duur in vergelijking met de openbare weg .. en op dat circuit heb je geen verkeersborden, bloembakken of guillotine-vangrails die in de weg staan bij een schuiver.

als je de hoeveelheid "variabele verkeersbelasting" wilt onder controle houden, dan kan ik je "miniCoyote" aanbevelen.

Comment

heb een gps gekocht de dag erna lol ma hoeveel kost da mini coyote ding? Kheb nog wel plaats op mijn stuur haha

Comment

voor 75€ bent ge er vanaf maar blijft lastig geven hee en circuitrijden is idd. duurder moto verbruikt bijna dubbel zoveel maar snelheid ligt dan ook dubbel zo hoog
                if you obey all the rules
                you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
                yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
                suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Ik mag er binnenkort eentje van €770 afdokken. Als ik me nu bedenk, daar had ik inderdaad heel wat circuit dagen van kunnen doen....

Comment

Op motorrijden staat geen seizoen.
                    Sometimes I find a loose nut behind the throttle that keeps causing all sorts of problems...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgens
                      Ik mag er binnenkort eentje van €770 afdokken. Als ik me nu bedenk, daar had ik inderdaad heel wat circuit dagen van kunnen doen....
                      Tegen hoeveel ben je dan geflitst als je € 770 moet betalen?
                      Ben namelijk ook nog op een uitnodiging aan het wachten
                      Yamaha R1 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Benny2909
                        Oorspronkelijk geplaatst door Jurgens
                        Tegen hoeveel ben je dan geflitst als je € 770 moet betalen?
                        Ben namelijk ook nog op een uitnodiging aan het wachten
                        Ik ben niet geflitst geweest maar staande gehouden en ter plaatste is mijn rijbewijs ingetrokken geweest. Was op de autostrade en je rijbewijs wordt ingehouden bij een overschrijding vanaf 40km/u zeker? Ik zat daar nogal ruim boven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46
                          kloote maar it's part of the game als je te snel rijd
                          In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Geel? Dan zal t ne flitsbak geweest zijn zeker ipv een ottoke ...
                            En 75 euro, das nog peanuts e Zoals men al zei, part of the game
                            Er zijn er hier die zonder verzekering en plaat rijden en gepakt worden ... Da was ook iets meer dan 75 euro betalen en ook part of the game
                            [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                            [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jokke88
                              Zijn te zondag gefitst geweest in geel ppfff 89 waar ik 70 mocht.
                              Als het dat maar is! Ik dacht al dat ge gecrasht waart!

Normaal gezien betaal je € 50 voor de eerste 10km te veel en buiten de bebouwde kom komt daar € 5 per extra km/u te snel bij. In jouw geval dus nog eens 9 x €5 = € 45 extra dus € 95 totaal.
                              Dit allemaal er van uitgaande dat die 89 inderdaad de gecorrigeerde snelheid is (96-97 gemeten of zo?).

Comment

Working...
                              X