Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe beveilig jij je motorfiets ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe beveilig jij je motorfiets ?

Misschien een raar topic maar ik vroeg met toch eens af hoe jullie je motorfiets stallen.

Gebruiken jullie een schijfremslot, stuur slot, ...?

Mijn motor staat in een afgesloten garage en ik gebruik altijd een schijfremslot en het stuur slot.

Ik vraag me wel af of dit voldoende is ? Mijn motor is niet verzekerd tegen diefstal...
    ?

Re: Hoe beveilig jij je motorfiets ?

Glock

staat in de garage sleutel is in de buurt
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
      Glock

Bij mij in de buurt is er een "inbraakplaag" waar de inbrekers zich richten op garages en al hetgeen daar geplaatst is stel je voor dat ze je motor stelen uit je eigen garage
      ?

Comment

ikke dik kettingslot, schijfslot met alarm en stuurslot + hij staat tussen 2 auto's. Maar als ze hem willen dan pakken ze hem toch hoor... Glock kan ook ma als g ni thuiszijt gaat da weinig verschil maken :-)

Comment

2 schijfremsloten, stuurslot en een ketting door een vloeranker!
          Die van mij staat echter wel in een afgesloten parkeergarage, maar niet direct bij mij thuis...
          [font=Georgia]Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!! [/font]
          [font=Georgia]DIKKE TETTEN !!! [/font]

Comment

Glock

9mm Beretta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HendrikZx6r
              ikke dik kettingslot, schijfslot met alarm en stuurslot + hij staat tussen 2 auto's. Maar als ze hem willen dan pakken ze hem toch hoor... Glock kan ook ma als g ni thuiszijt gaat da weinig verschil maken :-)
              Idem, staat in de garage tussen de 2 auto's, en voor ze aan de garage kunnen moeten ze een volledig afgesloten tuin in waar 2 lawaaierige honden zitten alleen slapen die binnen ...maar maken ze wel enorm veel lawaai als ze iets zouden horen
              cbr600rr

Comment

Glock

Oooowz breng mij nie op gedachten
                Dec 2009 Yamaha XT660X.
                QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
                Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
                **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Comment

Eueu... ni voor 't een of 't ander maar dat inbrekerskrapul leest heel veel mee op forums om info te krijgen hoe je e.e.a. bij je thuis beveiligd hebt zodat ze zich evt. wat beter kunnen voorbereiden.

Ik vind dat je met dit topic bijna een briefke 'inbrekers welkom' aan de deur hangt. Toch niet zo'n goed idee...

En a propos, in 2002 hebben wij om 05u00 's morgens een home-jacking gehad waarbij mijne moto gepikt is. We hebben de garage-poort horen open gaan terwijl we nog in ons bed lagen. Willen we echt geen 2de keer nog meemaken dus wij hebben sindsdien onze voorzorgen genomen. Maar wat we gedaan hebben ga ik echt niet op het internet smijten.

Comment

zoiets kan je beter niet op t'internet zetten
                    BUrn rubber not your soul

history : 1st suzuki gsxf 600 '97-2nd kawa gpz 600 '85-3rd honda cbr 600 f '95-
                    4th suzuki tl1000s fighter-5th yamaha R6 2002-6th yamaha R1 2003-7th Yamaha R1 2004 -8th Yamaha R1 2003 - Yamaha R1 2004 Lorenzo rep. - Bmw S1000XR 2017

Comment

eigenlijk zouden we zelfs ni op het forum mogen zitten want nu weten ze da we ne moto hebben

Comment

Met enkel mijne nick en mijn woonplaats wens ik hen veel succes om me te zoeken... denk dat we een klein beetje paranoide gaan doen als we zo gaan denken ... Heb ook al dikwijls gehoord dat de politie meeleest op ons forum ... Dat klopt maar niet zoals jullie denken ...
                        Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
                        Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
                        als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

staat in de garage, en de extra premie bij de woningpolis om een motorvoertuig tegen diefstal uit de garage te verzekeren was zeer goedkoop.

op een terraske, met moto in 't zicht op korte afstand is een stuurslot voor mij voldoende, anders schijfslot, met annex ketting (systeem van Abus, ketting, rond paal, en met een schakel vast aan dat remschijfslot) rond een verkeerspaal. In Brussel durf ik daar nog een U-slot aan toevoegen

Comment

Als ze'm willen hebben dan nemen ze 'm wel... m'n ouders ook al slachtoffer geweest van homejacking, buiten verzekeren kan je er niet veel aan doen vrees ik.
                            Het leven mag dan beginnen bij 40, het wordt pas echt interessant vanaf 180.

Comment

Ne woef...
                              "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡