Mededeling

Collapse
No announcement yet.

om zot van te worden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• om zot van te worden

Vrijdag nacht een werkongeval gehad op een zeer ongelukkige plaats resultaat genaaid
    Nu ga ik normaal 14 en 18 mei op circuit gaan rijden draadjes mogen er vrijdag uit wat denken jullie rijden of thuis blijven denk persoonlijk gewoon rijden en op de tanden bijten kwestie vaan wa eelt op te bouwen
    Is tussen duim en wijs vinger moe weer lukken

Re: om zot van te worden

moet lukken

Comment

inpakken en bollen

Comment

Yep daartegen is dat al redelijk dicht. Gewoon voor alle zekerheid goed intapen.
        Tis uwe linkse, dus iets minder intensief.
        [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Ach valt nog mee, ik rijd zonder rechtse middelvinger door een werkongeval
          Hangt er nog wel aan, maar werkt niet meer.
          In het begin best wat last van, maar ge word dat gewoon.

Bij u is het enkel een kwestie van dicht groeien gelukkig.

Comment

Zag er in ieder geval nie gezond uit, pijn verbijten en gaan.

Comment

Zal er vanaf hangen of dat goed heelt. Als er tussen zaterdag en woensdag niets ontsteking op komt moet dat lukken. Dus heel goed opletten op roodheid, zwelling, pijnlijk en wanneer die hechting warm zou aanvoelen. Merk je die 4 symptomen direct naar de dokter gaan. 't Gaat zelfs met een goede heling nog gevoelig blijven. Zeker als je druk moet zetten. Eventueel op de circuitdagen er een Comfeel ulcus op leggen van Coloplast gefixeerd met Op-site (tweede stevige huid er op leggen dus). Is een verband dat je niet gaat hinderen met een motorhandschoen aan.
              Licensed to chill.
              Non Semper Arcum Tendit Apollo.
              2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Ik wou al zegge, die 3 samen, dan weet ik nie als ik nog goesting had om er op te kruipe
                Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

Het ziet er pijnlijk uit!
                  ?

Comment

Opletten voor de ligamenten he man, kheb met een gelijkaardige wonde gereden en ineens waren mijn ligamenten helemaal doorgescheurd.. eer ge dan terug kunt rijden zijt ge 3 maand verder met het nodige plaatwerk dat er permanent moet blijven inzitten, veel beperking in bewegingsvrijheid(pinken op ne moto is geen optie meer..)

Comment

Iemand ervaring met HERNIA. Kan je dan nog met de moto rijden op baan en circuit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Imno
                        Zal er vanaf hangen of dat goed heelt. Als er tussen zaterdag en woensdag niets ontsteking op komt moet dat lukken. Dus heel goed opletten op roodheid, zwelling, pijnlijk en wanneer die hechting warm zou aanvoelen. Merk je die 4 symptomen direct naar de dokter gaan. 't Gaat zelfs met een goede heling nog gevoelig blijven. Zeker als je druk moet zetten. Eventueel op de circuitdagen er een Comfeel ulcus op leggen van Coloplast gefixeerd met Op-site (tweede stevige huid er op leggen dus). Is een verband dat je niet gaat hinderen met een motorhandschoen aan.
                        Dank u dokter zal da zeker opvolgen en voor diene comfeel ulcus doede gij huisbezoek ook

Comment

Vandaag op controle geweest en zoals het er nu uitziet krijg ik groen licht om maandag te rijden geneest heeeeeeeeeeeeel goed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rakkabusa
                            Iemand ervaring met HERNIA. Kan je dan nog met de moto rijden op baan en circuit.
                            Ik ken er toch die nog moto reden na een hernia operatie.
                            BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maniak
                              Oorspronkelijk geplaatst door Imno
                              Dank u dokter zal da zeker opvolgen en voor diene comfeel ulcus doede gij huisbezoek ook
                              Nee maar ge moogt altijd is afkomen. Zal u dat wel arrangeren (en dokter is het niet. Sta gewoon op de RIZIV-lijst als wondzorgverpleegkundige. 't Is dus wel zo'n heel klein beetje mijn domein )
                              Licensed to chill.
                              Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                              2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎