Had het al even vermeld in het 'wat heb je vandaag gekocht?' topic, maar vermits er al verschillende zijn geweest die
hadden telkens ik of anderen het hebben over mijne 'nieuwe', toch effe een korte voorstelling van mijne nieuwe compagnon.
Is dus een recente 2de hands (had 13000km) van 2009 met de meeste opties er op (behalve ESA en quickshifter). Wa moet ik zeggen : het was liefde op het eerste zicht en vermits de kerel een redelijke prijs vroeg, kon ik hem niet laten staan.
Conclusie na een beetje heen er weer gebol hier in de buurt en 3 stevige Ardennen ritten, (waarvan de laatste gisteren was. Hein Scarver
) is echt
: fenomenaal machien, geeft bakken vertrouwen omdat hij als een blok op de weg ligt, motor met bijna onuitputtelijke reserves en tov mijne R eindelijk genoeg grondspeling om er u geen zorgen te hoeven over maken. Toegegeven, het is wat meer werken als met de vorige, maar ge krijgt er zoveel voor terug. Korte harspelbochten vergt uiteraard ook wat aangepaste techniek, maar da's een goed excuus om snel terug nar Luxemberg te trekken.
Hier dus wat pics:

Is dus een recente 2de hands (had 13000km) van 2009 met de meeste opties er op (behalve ESA en quickshifter). Wa moet ik zeggen : het was liefde op het eerste zicht en vermits de kerel een redelijke prijs vroeg, kon ik hem niet laten staan.
Conclusie na een beetje heen er weer gebol hier in de buurt en 3 stevige Ardennen ritten, (waarvan de laatste gisteren was. Hein Scarver

Hier dus wat pics:
Comment