Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beetje hulp met keuze gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• beetje hulp met keuze gevraagd

ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe twedehands moto maar ik geraak er niet zo goed uit. ik was aant het rondkijken voor een honda varadero van 1999 voor 2800 eur met 3 cases er bij en 79.000 km of een suzuki dl 1000 v-strom met alleen top case met 61.000 km voor 3.300 eur.
    ik ben gewoon van met een suzuki dr 650 rond te rijden maar wil iets groter maar ik geraak er niet goed uit.

graag julie mening
    suzuki dr 650 jebel '90
    suzuki dl 1000 v-strom en ne knal gelen ook

Re: beetje hulp met keuze gevraagd

2 "redelijk" gelijkaardige moto's ... heb je de zijkoffers nodig ? Is de V-strom van een ouder bouwjaar of jonger ? Hij heeft minder kilometers dus das al een + de rest gewoon kijken wat je het meest aanspreekt ... Als je persé de volledige kofferset wil dan zullen die km's niet zo een rol spelen... Denk dat het geen van beide "slechte" moto's zijn...
    Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
    Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
    als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

v-strom is van 2002
      suzuki dr 650 jebel '90

Comment

De Cowgirl hier rijd al enkele weken naar volle tevredenheid met de DL 650 V-Strom.
        Ik ken er nog eente die na zijn Transalp overgestapt is naar de V-Strom 1000 en die ook heel tevreden is over de wissel.
        Varadero is uiteraard ook een machine met veel mogelijkheden.
        Eventueel testrit make om te kijken welke je het best zou liggen?
        In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

ik zou voor dat kleine verschil toch die van 3jaar jonger nemen
          Yamaha R6 '99
          Suzuki GSXR750 K9
          Suzuki GSXR1000 K10
          Honda CBR600RR 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Road_devil
            ik zou voor dat kleine verschil toch die van 3jaar jonger nemen
            wel kijken naar de algemene staat van de moto's die kms op zich maken ni veel uit en testritje proberen te versieren

Suc6 !
            Never forget who helped you!
            Never forgive who fu*ked you.
            Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

ik ga proberen deze week een test ritje me de v-strom te maken en dan als het mij bevalt aanschaffen en dan wat oefenen en moto leren kennen voor de 1000 bochten
              suzuki dr 650 jebel '90

Comment

ook testritje doen met de v-strom 650, is niet voor niets dat ze de 650 nog maken en de 1000 niet meer
                Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

mss omda ze de blok vd 650 nog hebben (gladius) en gene v-twin 1000 meer in productie hebben ...
                  Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

V-Strom 1000 "zou" volgend jaar in aangepaste versie terug komen.
                    The Cowgirl hier is overigens erg tevreden over haar recent aangeschafte DL 650
                    In de garage: TRIUMPH Bonneville T-120 Black

Lifetime member of the "National SARCASM Society"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Retr0
                      mss omda ze de blok vd 650 nog hebben (gladius) en gene v-twin 1000 meer in productie hebben ...
                      de 1000 verkocht niet goed omdat er heel weinig verschil was tussen de 650 en de 1000 maar de 1000 wel een stuk meer kostte
                      denk dat ik dat in MR had gelezen
                      Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael dr 650
                        ik ga proberen deze week een test ritje me de v-strom te maken en dan als het mij bevalt aanschaffen en dan wat oefenen en moto leren kennen voor de 1000 bochten
                        Testrit kan je online aanvragen bij MTG: http://www.motorsthomas.be/contact.php
                        Is niet zover rijden voor je
                        2006 Yamaha FJR 1300
                        ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Circuit Maniac
                          Oorspronkelijk geplaatst door Retr0
                          de 1000 verkocht niet goed omdat er heel weinig verschil was tussen de 650 en de 1000 maar de 1000 wel een stuk meer kostte
                          denk dat ik dat in MR had gelezen
                          nope
                          met den 1000 hade ze veel problemen om hem wegens de emissienormen gehomologeerd te krijgen en hebben ze hem dan ook uit productie genomen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa
                            Oorspronkelijk geplaatst door michael dr 650
                            Testrit kan je online aanvragen bij MTG: http://www.motorsthomas.be/contact.php

ik weet het maar een nieuwe zit er niet in wegens beperkt budget dus wordt 2de handse. ik hoop morgen een keertje te kunnen gaan test rijden.
                            ik was zondag al eens gaan window shoppen en toen ik thuis kwam en mijn botten mooi glanzden van de olie uit de olie-koeler was de beslissing snel gemaakt om te wisselen van motor welliswaar met pijn in mijn hart.
                            maar dr wordt nu een resto projectje
                            suzuki dr 650 jebel '90

Comment

[quote=michael dr 650][quote=wazaa]
                              Oorspronkelijk geplaatst door michael dr 650":3efchlqg]ik ga proberen deze week een test ritje me de v-strom te maken en dan als het mij bevalt aanschaffen :D en dan wat oefenen en moto leren kennen voor de 1000 bochten :D[/quote]
                              Testrit kan je online aanvragen bij MTG: [url="http://www.motorsthomas.be/contact.php
                              http://www.motorsthomas.be/contact.php[/url]

ik weet het maar een nieuwe zit er niet in wegens beperkt budget dus wordt 2de handse. ik hoop morgen een keertje te kunnen gaan test rijden.
                              ik was zondag al eens gaan window shoppen en toen ik thuis kwam en mijn botten mooi glanzden van de olie uit de olie-koeler was de beslissing snel gemaakt om te wisselen van motor welliswaar met pijn in mijn hart.
                              maar dr wordt nu een resto projectje [/quote:3efchlqg]
                              Succes met de vervanger. Den dr is eerlijk gezegd toch wel beetje toe aan een serieuze stevige opknapbeurt ni ?
                              Licensed to chill.
                              Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                              2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎