Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het is weer zover!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het is weer zover!!!

Een enquête over motorijders.
    http://m.hln.be/article/carrousel//1441 ... -file.html

Pffff ze hebbe wer niks anders te doen, 70 % van de automobilisten rijd met oogkleppen en oordoppen en op zondag 90% en hebbe ze een klak op.
    We pakke allemaal de fiets vanaf nu plaats genoeg voor iedereen, geen file, geen zware ongevallen, ...... Maar dan vinde ze wel iet anders om over te lulle want den ene zal sneller trappe as den andere, EN DA KAN NI ZENNE. BLETERS !!!!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Het is weer zover!!!

HLN
    En wat zijn nu de resultaten van die equete? Ik kan me toch herinneren een pak meer vragen te hebben beantwoord dan die in het artikel aan bod komen.

Comment

Ik vind het een vrij normale uitslag. Iemand die zelf niet met de moto rijdt, is gefrustreerd omdat ze in de file moeten wachten en de moto's erdoor kunnen. Ook is het algemeen beeld van de automobilist dat motorrijders allemaal kamikazi's zijn. Zolang ge zelf niet met de moto rijdt, zal dat beeld niet veranderen.
      I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

1/4 < 3/4
        die van HLN zijn duidelijk tegen motorrijders.
        Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Geen woorden aan vuilmaken ... HLN, VTM allemaal hetzelfde niveau ... (en das niet echt hoog )
          Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
          Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
          als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Eerste zin dat'k lees:
            Oorspronkelijk geplaatst door hln
            bespreekbaar dat er een inhaalverbod komt voor mottorrijder
            En toen was de geloofwaardigheid al gekelderd. Wel mooi goochelen met cijfertjes en zinsconstructies, daarvoor krijgen ze een pluim.
            TL1000S kwijler, SV650s rijder
            "She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself." - Han Solo

Comment

Motorijders nul tolerantie op alcoholgebruik,en de automobilisten dan?Als alle automobilisten,die alleen op de baan zijn een moto kochten,was er geen file,dan moeten ze niet zagen dat de motorijder hen voorbijsteekt!
              Honda cbr 600f 2006
              circuit:yamaha r6 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sherrif
                Geen woorden aan vuilmaken ... HLN, VTM allemaal hetzelfde niveau ... (en das niet echt hoog )
                The Need For Speed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sus
                  Motorijders nul tolerantie op alcoholgebruik,en de automobilisten dan?Als alle automobilisten,die alleen op de baan zijn een moto kochten,was er geen file,dan moeten ze niet zagen dat de motorijder hen voorbijsteekt!

Amaai da zou pas zalig zijn.
                  Dan kan ik een half uur langer slapen en stressloos de E313 s'morgens oprijden!
                  The Need For Speed

Comment

Ooit al is iets positiefs gelezen over motards in Het Laatste Nieuws? ...da gazetje is maar voor 1 ding goe,en da is voor als het wc-papier op is

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎