Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de chrono liegt niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• de chrono liegt niet

daar het 2de deel binnekort verschijnt kun je nu via site beide boeken bestellen zonder verzendingskosten en krijg je beide delen nog voor deel 2 in de handel verkrijgbaar is.
    het lijken me zeer leuke boeken maar nu vraag ik me af of je als straatrijder er iets mee bent
    88€ voor 2 boeken waar je eigenlijk weinig mee bent lijkt me beetje zinloos dag van vandaag

heb hier onder andere al de boeken liggen van:

twist of the wrist 1 & 2 - Keith Code
    total control - Lee Parks
    sport riding techniques - Nick Ienatsch

gr night devil
    2004 - 2006 suzuki bandit 400 (bj 1998)
    2006 - 2010 suzuki gsxf 750 (bj 2003)
    2010 - 20.. suzuki gsx r 1000 (bj 2002)

Re: de chrono liegt niet

ik denk dat het tweede boek minder interessant is voor de gewone motor/circuitrijder als ik de korte inhoud zo lees. Veel advanced stuff precies naar setup van vering en geometrie.

Comment

ik denk als ge al die 3 boeken liggen hebt ge al redelijk goed gediend zijt kwa tips, moet wel zeggen dat dat eerste boek meer dan de moeite waard is en zeer aangename lectuur is

2de boek nog niet gezien sry

Comment

mijn copy juist besteld
        http://www.bikeshop-online.be/
        www.trackdays.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]@rt3n Bekijk Berichten
          ik denk dat het tweede boek minder interessant is voor de gewone motor/circuitrijder als ik de korte inhoud zo lees. Veel advanced stuff precies naar setup van vering en geometrie.

wel, dat zou ik nu eens durven betwijfelen

ja, hoofdstukken 4 en 5 zijn advanced, maar hoofdstuk 1 gaat over alles wat rond de vering hangt, van uw bandendruk tot kettingspanning tot het belang van kuisen en de manier van afstellen van gas- en koppelingskabels. En in hoofdstuk 2 komen ALLE termen uit de vering aan bod, te beginnen bij "veer" en "veervoorspanning", over demping tot top-out springs, naalden en andere shims. En idem dito voor alles wat met geometrie te maken heeft: wat is nu juist een balhoofd, een pivot, een off-set etc....

dus interessant voor al wie van motoren houdt, ermee rijdt, of zelfs al maar gewoon boekskes leest en graag wil weten waar al die termen uit perstesten nu eigenlijk naar verwijzen...

"mijn" boek is dus echt wel voor iedereen bedoeld...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Casaer Bekijk Berichten

ja, hoofdstukken 4 en 5 zijn advanced, maar hoofdstuk 1 gaat over alles wat rond de vering hangt, van uw bandendruk tot kettingspanning tot het belang van kuisen en de manier van afstellen van gas- en koppelingskabels. En in hoofdstuk 2 komen ALLE termen uit de vering aan bod, te beginnen bij "veer" en "veervoorspanning", over demping tot top-out springs, naalden en andere shims. En idem dito voor alles wat met geometrie te maken heeft: wat is nu juist een balhoofd, een pivot, een off-set etc....

dus interessant voor al wie van motoren houdt, ermee rijdt, of zelfs al maar gewoon boekskes leest en graag wil weten waar al die termen uit perstesten nu eigenlijk naar verwijzen...

kuisen?
            daar heb ik dus een broertje aan dood .. maar ik doe het wel! (een paar keer per jaar..)

waar ik aan denk: veel lectuur (al was het nog maar de service manual van mijn eigen motor) zijn in het engels. Vermeld je dan ook steeds de engelse term? rebound, damping, sag, compression, ...
            "Perfection is in the mind that makes mistakes"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door realnuts Bekijk Berichten
              Vermeld je dan ook steeds de engelse term? rebound, damping, sag, compression, ...
              Good point!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgens Bekijk Berichten
                Good point!!!
                euh, wat moet ik daar nu op antwoorden?

JA!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Steven Casaer Bekijk Berichten

Ah, da's goed om weten en ergens ook wel logisch dat je een zo breed mogelijk publiek wil aanspreken. Ik had wat schrik dat ik mijn cursussen sterkteleer/materiaalkunde/fluidomechanica/e.d. terug moest gaan boven halen

Comment

Staan er ook digitale versies van je boeken op de planning? Ik zit voor't werk in Zuid-Afrika en ik kan best wel wat lectuur gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cush_ Bekijk Berichten
                      Staan er ook digitale versies van je boeken op de planning? Ik zit voor't werk in Zuid-Afrika en ik kan best wel wat lectuur gebruiken.
                      neen, maar ik kan ze wel naar zuid-afrika opsturen....

Comment

zondag besteld, maandag confirmatie van zending, dinsdag ochtend ontvangen.

Zeer goeie service, & makkelijk contact via email !
                        Als het goed zit mag het ook gezegt worden

Thnx!
                        2011 Kawasaki Z1000SX (black)
                        2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

heb deel 1 al geruime tijd , onlangs nog deel 2 gekocht.
                          vindt persoonlijk goeie boeken

Comment

Working...
                          X