Mededeling

Collapse
No announcement yet.

moto guzzi V8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • moto guzzi V8

    iemand al ooit gehoord van ne motoguzzi V8 ?

    8 cilinders voor een 500cc gp racer (4takt) draaide toen al bijna 15000t/m
    moesten die ingenieurs de techniek van nu hebben
    da waren nog koppekes
    en zo klinkt m in 1957 op de tt van mann
    http://www.mgcycle.com/V8.wav
    en zo zag da eruit
    yzf 1000 RR 'red devil'

  • #2
    dit is een doorkijktekening



    yzf 1000 RR 'red devil'

    Comment


    • #3
      [font=Comic Sans MS]Spec's: 8-cilinder 4-takt V-blok, vloeistofgekoeld, 2 DOHC's met tandwieltrein, 499 cc (44 x 41 mm), 78 pk bij 12000 tpm, 8 Dell'Orto 20 mm carburateurs, bediend door stangen, 8 onderbrekers, 8 bobines, smering dry sump, keuze uit 4, 5 of 6 versnellingsbak, dubbel wiegframe, voorvering leading link, achter 2 schokbrekers, trommelremmen (voor dubbelnoks), voorband 2,75 x 19", achterband 3,00 x 20", gewicht 150 kg, topsnelheid 275 km/u.[/font]


      yzf 1000 RR 'red devil'

      Comment


      • #4
        ale mensen luister es na da gebrul/gejank van zo'n masjien
        ge weet ni wa ge mist
        yzf 1000 RR 'red devil'

        Comment


        • #5
          amai mijn oorkes
          mijn scootje draaide bijna zoveel toeren
          15.000k da geluid was ook echt

          Comment


          • #6
            geil ding he
            tis altijd ombouwtijd ....

            Comment


            • #7
              as ge da ma weet hehe

              zo sexy as mijn obcd :tongue:
              yzf 1000 RR 'red devil'

              Comment

              Working...
              X