Mededeling

Collapse
No announcement yet.

T'is van datte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• T'is van datte

Motorzomer zit erop. Deze middag gaan rijden. Kom aan een kruispunt waar de voorrang van rechts telt. Ik zie een wagen van rechts komen, maar die is nog zeker 15 meter van het kruispunt verwijderd. Ik denk dus, plaats genoeg om over te steken. Ik kijk links, geen probleem kijk terug voor mij... WTF pats boenk knots.
    Daar lag ik dan. Licht, kopkuip, spiegel, zijflank, pinker en valbeugel zijn aan vervanging toe. Verdoeme hey, en tja niets te zeggen hey, ze kwam van rechts en had me blijkbaar niet gezien.

Op 17 juni ben ik ingeschreven voor DRO gevorderde bij Aktief, door dit voorval zal ik dus iet kunnen gaan, iemand interesse?
    • GSX1100R 1996 - (2002-2005) Verkocht
    • Zx9r 1999 (C2) Cicuit. (2005 - 2014) Verkocht
    • Z1000SX 2011 (2011 - )
    • GSX-r1000 2015 Circuit - OW

Re: T'is van datte

Dat is jammer te horen. Maar als zij van rechts komt, hoeft zij u zelfs niet te zien. Want zij moet zelf zien of er niets van haar rechts komt.
    I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

15 meter, das ni zoveel voor een bewegend object

Comment

Dat klopt inderdaad, heb mij serieus mispakt aan haar snelheid. Zij reed wellicht veel meer dan de toegelaten 30, maar das vijgen na Pasen.
        • Z1000SX 2011 (2011 - )

Comment

Dikke pech, maar je leeft nog ! onderdelen bestellen en aan de slag !
          15m aan 30km/u is nog geen 2 seconden...
          "ze had me blijkbaar niet gezien" is een originele invalshoek.

Comment

op ebay zoeken voor stukken kan soms vlug hersteld zijn ,good luck
            if you obey all the rules
            you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
            yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
            suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

een ongeluk is vlug gebeurd,maar je kunt het nog herstellen,dat is het voornaamste, nog veel herstelplezier gewenst en volgende keer misschien wachten?
              Honda cbr 600f 2006
              circuit:yamaha r6 2004

Comment

Spijtig, maar de voorrang van rechts telt ook voor ons motorrijders... Tja, zo leer je dat, spijtig genoeg

En... te snel rijden... ik wil de motards niet te eten geven die "al eens" te snel rijden. Aan mezelf ken ik de ganse wereld
                [font=Georgia]Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!! [/font]
                [font=Georgia]DIKKE TETTEN !!! [/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McDaddy
                  Dat is jammer te horen. Maar als zij van rechts komt, hoeft zij u zelfs niet te zien. Want zij moet zelf zien of er niets van haar rechts komt.

je kan moeilijk iemand verwijten maken als je zelf de regels niet volgt.
                  En de opmerking i.v.m. haar snelheid doet niks ter zake. Dit is normaal het lijntje van de koekblikrijder die probeert er zich van onder te lullen.
                  Je hebt een voorrang van rechts genegeerd en dat is de oorzaak, niks anders.
                  Buiten dit : Goed herstel en aarzel niet om terug op een moto te springen.

Comment

Das wel k*t maar ge moogt wel blij zijn da ge nie in het ongevallen-topic terecht gekomen zijt en iedereen er RIP moest opzetten. Materiele schade is het minste. Da doet ook wel pijn maar het belangrijkste is da jij er nog bent..

Comment

Ik weet dat het mijn eigen domme fout is. Het is niet van regels niet volgen of regels niet kennen. Ik had gewoon de situatie verkeerd ingeschat. En of dat nu exact 15m was weet ik ook niet, ik had den indruk da ze toch nog ver was. Inderdaad chanske dat er geen gewonden zijn, maar die kosten weeral. een ruwe schatting geeft toch al gauw 1500€. verdoeme, verdoeme, verdoeme, maar daarmee is het nog nie opgelost. Waar kunt ge best gaan voor stukken of is da overal gelijk? Zijkuip en kop zal rap 1000€ zijn. Dan nog een licht, pinker, valblok en nen spiegel.
                      • Z1000SX 2011 (2011 - )

Comment

eventueel een aftermarket kuip,is volgens mij goedkoper?
                        Honda cbr 600f 2006

Comment

anders eens horen bij mojomoto,een sponser van hier?
                          Honda cbr 600f 2006

Comment

That sux de hard way, van geluk dat ge nog alle ledematen hebt en het enkel maar materiaal schade is..als ik je verslag volg, een verbrijzeld been tussen moto en auto is rap gebeurd.
                            My talent outweighs my ambition

Comment

Een ongeluk is snel gebeurd spijtig genoeg, een beetje snelheid verkeerd inschatten en patsboem!
                              gelukkig is het enkel wat materiele schade en wss een bruised ego, hopelijk is alles vlot te fixen voor een redelijke prijs!
                              Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎