Mededeling

Collapse
No announcement yet.

meerder 25 kw motoren verkrijgbaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• meerder 25 kw motoren verkrijgbaar

Vanaf heden hebben wij meerdere 25 KW motoren te koop, er staan al enkele in onze winkel maar er komen er eerstdaags nog vele bij!!
    vb Yamaha r6 bj 2010, Suzuki GSXR 600 K7, Suzuki GSXR 1000 K7, Kawasaki ZX 10 bj 2007, Honda Fireblade Repsol bj 2008, Honda CBR 1000 RR bj 2006 enz... Deze zijn allemaal 25 KW!! Heb je interesse in andere motoren in 25 KW? Wij kunnen deze leveren zonder probleem. Voor meer info mailen of langskomen: GG Motoren, Herentalsesteenweg 36 te 2460 Lichtaart

En die hebben allemaal fabriekpapieren met 25kw vermelding?

Dus niet zoals in holland sommige doen, even begrenzen op de testbank en zo gaan rondrijden want dat is niet legaal.

Comment

Wie zet er nu een 1000cc op 25 kw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michael Bekijk Berichten
        Wie zet er nu een 1000cc op 25 kw
        Tiens jij hebt dezelfde reactie dan ik. Een gixxer 1000 en een blade op 25 kw of 34 pk. Kom je daar aan tijdens een rit met een super mega machien (met nog wat extra aanpassingen misschien) waar iedereen zijn bewondering voor uit en blijkt achteraf dat ze aan elke hoek van de straat op je moeten wachten. Ik mag er niet aan denken dat ik zo iemand moet voorbij steken met mijne chopper met 50 pk. Voor je ego is het alvast geen goeie zaak.
        Voor de rijders met beperking 25 kw lijkt het me toch iets interessanter om met iets rustiger te beginnen en op te bouwen. Ooit komt je dag dat je door mag knallen
        Last edited by Imno; zo. 24 jun. '12, 13:57.
        Licensed to chill.
        Non Semper Arcum Tendit Apollo.
        2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Vanaf volgend jaar veranderd ook de wetgeving ivm het rijbewijs A.

Dan moet je tot je 24e met een max vermogen van 35kw rijden ofzo.... WTF

Stel je voor, dan zou ik nog een jaar met een motor moeten rijden met 35kw terwijl ik er nu 92kw heb

Misschien dat er daarom meer 25kw motoren komen?
          ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wacko52 Bekijk Berichten
            Vanaf volgend jaar veranderd ook de wetgeving ivm het rijbewijs A.

Dan moet je tot je 24e met een max vermogen van 35kw rijden ofzo.... WTF

Stel je voor, dan zou ik nog een jaar met een motor moeten rijden met 35kw terwijl ik er nu 92kw heb

Misschien dat er daarom meer 25kw motoren komen?
            Die door de meesten open gezet worden (wat natuurlijk wel direct op valt als ge ne jonge gast zijt met ne gixxer1000 of nen blade onder uw gat). Enkel op papier zijn ze 25 kw.
            Licensed to chill.
            Non Semper Arcum Tendit Apollo.
            2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

de motoren die ik lever zijn daadwerkelijk afgesteld op 25 kw,met papieren van afstelling uiteraart deze zijn wettelijk in orde volgens de belgische wet,en waarom geen 1000 op 25 kw wat als je graag cbr 1000 rr ziet?de motoren kunnen ook terug fullpouwer worden gezet na het vereiste rijbewijs hebben te gehaald,voor alle duidelijkheid mensen die nu rondrijden met fullpouwer kan ik niet afstellen met de nodige papieren,en voor de dromers onder ons dit krijg je zeker als particulier niet in orde

Comment

in nederland kan je een 25kw wettelijk omzetten naar full power als je 1jaar ermee hebt rondgereden. maar dacht eens gelezen te hebben dat in belgie een 25kw op 25kw moet blijven om legaal te zijn of is die wetgeving veranderd. enals hij op papier 25kw is en full power staat zal je maar een ernstig ongeval in fout hebben
                if you obey all the rules
                you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
                yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
                suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

mensen ik bied een alternatief aan voor mensen die graag met een moto rijden waar ze anders niet mogen mee rijden,op een wettelijke manier ,dus al da gelul over dit en dat laat da aub achterwege,mensen met intresse mogen me altijd mailen,en nogmaals tis allemaal in orde met de belgische wetgeving

Comment

Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎