Hoi motobrozems een vraag wie heeft er ervaring met een Buell firebolt het is één van 2005? Ik sta op punt één te kopen hij ziet er mooi uit maar bolt dat ook goe? Ik kom van een blade af van 2007 na mijn pech deze jaar probeer ik toch nog een moto te vinden die goed in orde is en waar ik het seizoen mee kan afmaken. De keuze voor zo een bike heb ik gemaakt voor gewoon eens iets anders te hebben.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ervaring Buell firebolt 2005
Collapse
X
-
Al eens Buell gereden ? Ben aan mijn 2de bezig (X1 en 1125R dus geen bolt!!) en zijn beestjes met karakter .. Niet zo soepel als een Blade (niet zo krachtig ook ) maar wel speciaal ! Testrit gedaan ? Dat is een absolute must !! testrit van een uurtje ofzo he niet eens rond den blok rijden daar weet je niks mee ...
Kan wel wat bokkerig aanvoelen in lage toeren maar is typisch twingedrag he ...
op zich geen slechte moto's alleen denkt iedere Buell rijder dat de zijne de laatste op de wereld is en vragen ze er nog belachelijk veel voor ...Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.
-
-
persoonlijk zou ik nooit iemand een uur een testrit laten doen
maar efkes rijden moet ge toch zeker doen want is totaal verschillend karakter met de blade
love it or hate it (en ja, ze staan veeeeeeeel te duur, echt belachelijk, die zotten blijven er wel meestal ook mee staan)Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden
Comment
-
-
Thx voor jullie reactie ben dus vandaag een test rit gaan maken en was verrast en overdonderd door het geluid en de uitstraling. Ok weinig pk's maar toch wel wat koppel en één met karakter. Ik heb hem dus toch maar gekocht maar met de terug weg had ik toch wel wat aanpassing nodig met de buell vooral het schakelen niet zo soepel als de fireblade. Dat schakelen gaat dat altijd zo stroefNu ik moet nog wat km doen om echt te kunnen oordelen hé.
Bike history gsxf 750(93), gsxr1000(98), sv 1000(2003),fireblade rr1000(2005),(2007), Buell firebolt 2005(Mistake), YamahaFz-1n 2007, s1000r 2015
Comment
-
-
Effe wennen danWeet je soms waar ik eventueel moet zijn voor de moto een beetje te stylen? Ik dacht aan Harley Fraussen in limburg?
Bike history gsxf 750(93), gsxr1000(98), sv 1000(2003),fireblade rr1000(2005),(2007), Buell firebolt 2005(Mistake), YamahaFz-1n 2007, s1000r 2015
Comment
-
Comment