Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chassisnummer natrekken of laten nakijken - waar/hoe ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Chassisnummer natrekken of laten nakijken - waar/hoe ?

Hey,
    Ik ben voor mijn vrouw aan het uitkijken naar een jonge 2dehands moto met weinig kilometers. Liefst nog eentje met fabrieksgarantie dus maximum 1 jaar oud.
    Ik heb zo al wat zitten surfen op het internet, zowel op de sites van 2dehands handelaars als ook op de sites waar partucilieren hun moto aanbieden.
    Bestaat er ergens een manier of kanaal waar je een chassisnummer kan laten natrekken ? Niet dat je hierdoor heel de geschiedenis kan nakijken maar het is toch wel een beetje een controle.
    Thanks
    The Garage
    Ducati Hypermotard 950
    Ducati V4 circuit

Gewoon ff tot bij de politie gaan om het nummer te laten checken ?

Comment

Yep, eventjes passeren bij het dichtstbijzijnde politiebureau en vragen of dat chassisnummer als gestolen opgegeven staat. Zelf al gedaan en vriendelijk geholpen geweest.
      “I fear the man who drinks water and so remembers this morning what the rest of us said last night.”
      Aprilia RS125 2000 (project)
      Vespa PX125 2006 (for sale)
      KTM 690 Duke 2010 (for sale)
      Husqvarna TE310 2011
      KTM 1290 Super Adventure 2015

Comment

bij ne merkdealer langsgaan met chassisnr dan kunnen ze eventuele herstellingen en onderhoud zien, als ze gedaan zijn bij officiele dealer tenminste
        zo werkt da toch bij autos
        if you obey all the rules
        you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
        yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
        suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Working...
        X