Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw scherm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw scherm

Beste forummers,

Ik wil voor mijn FZ1 Fazer 2006 een nieuw scherm kopen. Online ziet alles er heel mooi uit, maar is er een winkel waar ik een grote keuze zou hebben en waar ik dit eventueel kan bekijken?
    Ik ben overal aan het kijken, maar ik vind weinig voorbeelden van schermen op mijn specifieke motor. Ik dacht mss aan het MRA Variotouring scherm. Het is niet zo groot en oogt nog sportief ...
    Het probleem is dat het klein ruitje voor te weinig windbescherming zorgt.
    Kennen jullie winkels, webshops?
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Probeer is bij : http://vanroosbroeck.com/
    Ze hebben redelijk veel tuning spullen daar en ze zijn sympathiek
    2006 Yamaha FJR 1300
    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

in holland is er nen winkel waar ge kunt testrijden me alle schermen die zun hebben voor u moto.

belt is naar AMC in stabroek die weten de naam ik dacht MDI en tis ni zo ver in holland.

Ge moet wel afspraak maken en dan kunde der een paar uur rijden me die schermen kem da ook gedaan met men FJR1300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sw@tLorD Bekijk Berichten
        Beste forummers,

Ik wil voor mijn FZ1 Fazer 2006 een nieuw scherm kopen. Online ziet alles er heel mooi uit, maar is er een winkel waar ik een grote keuze zou hebben en waar ik dit eventueel kan bekijken?
        Ik ben overal aan het kijken, maar ik vind weinig voorbeelden van schermen op mijn specifieke motor. Ik dacht mss aan het MRA Variotouring scherm. Het is niet zo groot en oogt nog sportief ...
        Het probleem is dat het klein ruitje voor te weinig windbescherming zorgt.
        Kennen jullie winkels, webshops?

Ik bestelde zo'n MRA Variotouring scherm een maand geleden... MRA had het zelf niet in voorraad, en diende gemaakt te worden. Volgende week dinsdag vertrekken we naar Zwitserland. Maar.... nog steeds geen scherm. Als ik het ooit nog geleverd krijg, dan moogt ge het eens op mijne FZ1 proberen. Dat zal echter (hopelijk) pas begin augustus zijn
        [font=Georgia]Vanaf je 50ste zijn er nog maar twee dingen belangrijk!!! [/font]
        [font=Georgia]DIKKE TETTEN !!! [/font]

Comment

Hoe bevalt het scherm?
          Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

Ondertussen ben ik weer op zoek naar een scherm. Binnenkort is het al maart en dan ga ik weer de baan op.

Ik twijfel tussen volgende producten:

Puig Racing:

Puig Touring:

MRA Racing:

MRA Touring:

Ik denk dat ze allemaal wel veldoende windbescherming geven daar ze allemaal groter zijn dan het standaardscherm dat de wind los op mijn borst en hoofd loslaat... smaken verschillen. Heb gehoord dat ik enkele schermen zou kunnen testrijden bij MDI in Ravenstein... Klopt dit?
            Bijgevoegde bestanden

Comment

Hou er rekening mee dat bij Puig, met het double bubble concept, je meer windbescherming hebt dan een scherm van gelijke grootte zonder dat concept.

Ik kan niet spreken uit ervaring over een FZ1, maar wel over een Z1000SX, en daar is de Puig Racing (met double bubble) een wereld van verschil !
              2011 Kawasaki Z1000SX (black)
              2013 Pixel Carpet (rainbow)

Braaaaaaaap braaaaaaap

Comment

Ik vraag me af of er op het autosalon leveranciers van kuipruitjes aanwezig zijn ... want ik zal er met de nocturne zijn.

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎