Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bandit s 1200

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bandit s 1200

hey iedereen,

overlaatst bericht gepost omdat ik voor nieuwe motor ging kijken. nu heb ik paar bulldogs (yamaha) afgegaan bij dealers maar is men smaak toch gevallen op de bandit 1200 naked. nu ga ik morgen voor eerste maal kijken naar tweedehandsmotor bij mensen thuis. iemand goede raad? waar je juist naar moet kijken? want ik kan er wel mee rijden maar mechaniek is zeer zeker mijn ding niet. de motor heeft een 30 000 km? hoeveel kan je uit zo'n blok halen? (mits je deftig rijd wel te verstaan)

heeft iemand hier een suzuki bandit 1200? ervaring mee fzo?
    laat maar iets weten.

Ik heb er zelf geen ervaring mee,maar die motorblokken staan erom bekend dat je ze bijna niet kapot krijgt.
    BOCHTENPIKKER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt Bekijk Berichten
      Ik heb er zelf geen ervaring mee,maar die motorblokken staan erom bekend dat je ze bijna niet kapot krijgt.
      Dit jaar ene gekocht, die had er 47000 km opstaan. Wreed content van. Mits regelmatig onderhouden kan tegenwoordig denk ik elke blok wel wat aan. Maar zoals hierboven gezegd, schijnt nie kapot te krijgen. Ben benieuwd. Al zullen er hier nog banditmannen zitten die wat meer ervaring hebben ...
      [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
      [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

oersterk blok,
        toch hebben volgende zaken aandacht nodig bij het bekijken van een occasie =>

slijtage onderdelen : banden, remblokjes, remschijven, ketting , tanwielen

sponzige remmen => remleiding te vervangen (groefjes in rubber) of lucht in leiding.

kijk op lekkage van rempomp, vorkbenen => die bandits hebben er heel veel last van.

kijk naar voetsteunen, vorkbenen, carterdeksel, kuipdelen, tank en stuureindes of de moto ooit de grond gezien heeft.