Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motorclubs

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motorclubs

Hoi gasten zou graag eens willen weten of er iemand in een motorclub zit (oost -vlaanderen).
    Lijkt me wel plezant zo'n motorclub ,altijd wel wat volk om ritje mee te gaan doen want komt soms tegen dat ik wel kan(wil) gaan rijden maar dat de maat net iets anders geeft gepland en dan sta je daar en alleen wat rond gaan tjollen is wel keer plezant maar mee 2 of meer is het toch plezanter op de terraskes é .

Nu als je ooit in zo'n club gezeten hebt of nog steeds zit laat eens uw + en - achter .

grtz niko

Nooit ingezeten, maar ken wel wat volk die er inzaten...
    en die zijn er allemaal uitgegaan omdat er teveel verplichtingen waren
    Ik beslis liever zelf waar, wanneer en met wie ik ga rijden...
    Van waar in Oost Vlaanderen ben je?
    Pink is not just a color.... it's a lifestyle
    A racer NEVER looks back...
    R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Ik ben van balegem niet ver van gent.
      Wist niet dat er verplichtingen waren in zo'n club ,had meer gedacht dat het samen komst van motoars was die ritjes doen en keer BBQ ofzo .
      Hmm verplichtingen dat gaat bij mij ook slecht door de keel .
      Dacht dat het meer was van je hebt een clubcafe en kom je dan samen (als je zin of tijd hebt ) maar als je verplicht word om dit en dat te doen zal ik maar afzien van zo'n motorclubke

Comment

kga hier niet direct namen van clubs zetten, like i said, ik ben er niet zo voor
        maar ken toch vele ervaringen dat je naar vergaderingen moet en zoveel treffens moet gaan rijden, emblemen op je pak en tralala
        en diene MOETEN schiet bij mij een beetje int verkeerde keelgat
        kunt dan beter via hier eens afspreken, dan "moet" ge enkel fun hebben
        Pink is not just a color.... it's a lifestyle
        A racer NEVER looks back...
        R6 2004 it's Barbie bitch!

Comment

Wij hebben ook een vriendenclubje (zie onderschrift) en bij ons is niets verplicht,maar het zal natuurlijk overal anders zijn.
          De ene club richt zich ook weer tot een andere doelgroep dan de andere.
          Ik zie soms clubs rijden met zowel choppers als racers,zoiets zou ik niet zien zitten,die rijstijlen kunnen toch nooit samen passen.
          BOCHTENPIKKER

Comment

in de buurt van kaprijke (bentille)is er een club genaamd de krekenrijders dacht ik .collega van mij rijdt soms met die mannen mee,is wel dikwijls de zondagochtend maar ook dagtrips en een lux.weekend :niks moet,ze spreken zelfs niet af in een kaffee
            if you obey all the rules
            you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
            yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
            suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door niko Bekijk Berichten
              Ik ben van balegem niet ver van gent.
              Wist niet dat er verplichtingen waren in zo'n club ,had meer gedacht dat het samen komst van motoars was die ritjes doen en keer BBQ ofzo .
              Hmm verplichtingen dat gaat bij mij ook slecht door de keel .
              Dacht dat het meer was van je hebt een clubcafe en kom je dan samen (als je zin of tijd hebt ) maar als je verplicht word om dit en dat te doen zal ik maar afzien van zo'n motorclubke

Gewoon een vrienden-motor-clubje zal plezant zijn. Eenechte beruchte MC zijn veel verpichtingen. Erin geraken is soms ni zo simpel en eruit geraken is meestal de grootste miserie.
              I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Ik heb wel intresse om s geregeld een tourke te doen..
                Ik zelf rij met een CBR600F PC35 (met een mooi L achterop ), een maat van me rijdt met een Duc 1198S die dat ook wel ziet zitten....
                Anders stuur me een pm om wat af te spreken...

thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hondake Bekijk Berichten
                  Ik heb wel intresse om s geregeld een tourke te doen..

Gewoon een vrienden-motor-clubje zal plezant zijn. Eenechte beruchte MC zijn veel verpichtingen. Erin geraken is soms ni zo simpel en eruit geraken is meestal de grootste miserie.
                  thx

we zoeken mensen die lid willen worden van onze motorclub geen verplichtingen,een vriend mc club in het gentse, pm als je intresse hebt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blesje Bekijk Berichten
                    we zoeken mensen die lid willen worden van onze motorclub geen verplichtingen,een vriend mc club in het gentse, pm als je intresse hebt
                    je hebt mail
                    grt N.M.

Comment

GROOT verschil tussen een MC en een MTC.

een MC zonder verplichtingen bestaat niet ...

Comment

"Motorijden is een delicatesse die in eenzaamheid genoten wordt"
                        Bijgevoegde bestanden
                        [FONT=franklin gothic medium]"A man who stands for nothing will fall for anything"[/FONT] Malcolm X

History: Bandit 1200N, Honda XL1000 Varadero, Suzuki SV1000S, KTM 990 Adventure, KTM 990 Adventure R, KTM 1190 Adventure, Honda CB500X.

Present: BMW RNineT Scrambler aka The Hipster

Comment

Een vrienden of toeristenclubje is meestal wel ok,weinig of geen verplichtingen.Maar als je colors gaat dragen kan je al eens problemen krijgen ergens.En vergeet ook niet dat je dan willens nillens verantwoordelijk bent voor andermans daden.

Maar ik had niet het idee dat je zo'n club voor ogen hebt.
                          Rare jongens die motards....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janbros Bekijk Berichten
                            GROOT verschil tussen een MC en een MTC.

een MC zonder verplichtingen bestaat niet ...
                            idd vanaf je een mc start sta je min of meer onder toezicht van de big brothers.
                            I feel the need 4 the speed
                            speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
                            streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
                            MT09 SP 2018

Comment

Iedere club vereniging heeft een bestuur ..maar er is een verschil tussen dwang en wil ^^

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎