Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mooi weer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mooi weer

Kent er iemand da gevoel, tis mooi weer, ge zie mega veel motards nu en gyzelf kunt ni rijden. Ni dak et die ander motards ni gun ze, daar ni van, maar tblijft toch ne rotte xD
    Redenen: Plaat isser nog ni (mijn geval), motor kapot, motor bij dealer voor onderhoud.
    Zijn er hier nog mensen die da zo frusterend vinden?
    Sorry voor deze mega nutteloze post, maar kwou de frustratie even kwijt
    Last edited by moechy; vr. 17 aug. '12, 20:44.
    Voor : CB250RS '83, CB500 (25kw) '99, Yzf600r thundercat '04, Tiger 1050 '07

Nu : FZ1 '08 (For Sale)

Das het leven zeker, ik moet heel het wknd werken met dees schoon weer al zou ik ook veel liever gaan niks aan te doen tenzij ik morgen de lotto win want den €millions was niks
    Never forget who helped you!
    Never forgive who fu*ked you.
    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Moeste ze ier in belgië is wa rapper werken en wa minder semmelen bij den div zou niemand klagen .
      Kwacht nog maar een weekske maar toch het lijkt al veel langer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
        ben recent aan de hand geopereerd, ook al was dat in juli en regende het toen elke dag...........na een week werd ik knettergek.
        ( allez, lees nog gekker dan anders )
        Da is zo hatelijk gewoon.

Comment

Ik heb een plaat en ne moto die gaat, maar vandaag gewoon gene tijd. Nu feestje van mijn zoontje die vandaag 1 jaar is en straks nog naar een diamanten bruiloft.

Maar morgen roulez roulez
          I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Op ne borduur geknald gisteren en den uitlaat eronderuit gereden .. Dus eerst fiksen en dan terug bollen
            Wel s avonds pas, want tis wel heet.
            En vandaag nog eerst PP
            [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
            [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Toen da men beestje nog ni draaide vonket zo erg ni, maar nu dak weet da em draait moetek gewoon is een testritje maken, maja da ga ni zonder plaat!

Comment

Je had ook zelf naar den DIV kunnen rijden hè.
                OK ik weet het, je moet daar al zeker van 6u aan de deur staan, wil je nog een nr'ke kunnen trekken maar ik heb dat wel gedaan.
                Dag daarna had ik men platen.
                Nu kan het zijn dat je 6->9 weken kan wachten
                [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

straks met de moto naar de lekdreef tuffen ... eerst moet die kindergarten die hier rondloopt afgehaald worden .. dus hier ne moto met plak .. en vandaag ook niet kunnen rijden .. even frustrerend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky-D Bekijk Berichten
                    Je had ook zelf naar den DIV kunnen rijden hè.
                    OK ik weet het, je moet daar al zeker van 6u aan de deur staan, wil je nog een nr'ke kunnen trekken maar ik heb dat wel gedaan.
                    Dag daarna had ik men platen.
                    Nu kan het zijn dat je 6->9 weken kan wachten
                    Ik vraag me af aan wat dit kan liggen dat ge zo lang op uw nrplaat moet wachten, ik heb altijd gewoon mijn papieren bij de verzekering binnen gedaan die faxen die en de volgende morgen hallo mr facteur hier is 20€ mercikes en tot morgen
                    En mijn laatste plaat die ik aangevraagd heb op deze manier was in april dit jaar voor mijne nieve kwak gewoon omdak mijne oude ni kon houden maar heb nog NOOIT langer dan 4d op een plaat moeten wachten op die 17j dak met otto/moto rijd
                    Never forget who helped you!
                    Never forgive who fu*ked you.
                    Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Dat geld enkel voor nieuwe motoren (voor 1 of andere reden).
                      Mijn verzekeraar rade mij aan zelf te gaan als ik deze zomer nog wou rijden.
                      ik heb daar toen van 6u tot 8u30 staan wachten voor de deur.
                      Er werden slechts 90 ticketjes uitgedeeld (normaal maar 70), al de rest kon terug naar huis.
                      [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Met dit weer rij ik niet met de moto. Niks plezants aan.
                        2012 Triumph Speed Triple

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Met dit weer rij ik niet met de moto. Niks plezants aan.
                          Vind het ook veel te heet om da motorpak aan te doen en mezelf kapot te zweten. Met dit weer zit ik liever in mijn cabrioke met alle beweegbare ruitjes omlaag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                            Vind het ook veel te heet om da motorpak aan te doen en mezelf kapot te zweten. Met dit weer zit ik liever in mijn cabrioke met alle beweegbare ruitjes omlaag.
                            Ikke het liefst in m'n auto met donker getinte ruiten, airco op en ramen potdicht.
                            2012 Triumph Speed Triple

Comment

Ik heb ook een hele zomer zelf niet kunnen rijden vorig jaar na een ongeval met een gebroken arm en beschadigd schouderkapsel. Heeft me niet tegen gehouden om gewoon als duo achterop te kruipen en toch te genieten van zonnige ritjes
                              En dat warm valt allemaal dik mee. Nen airstream aan en ju
                              Licensed to chill.
                              Non Semper Arcum Tendit Apollo.
                              2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎