Mededeling

Collapse
No announcement yet.

teveel lawaai in de eifel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• teveel lawaai in de eifel

weet iemand wat er gebeurt als de politie u tegenhoud met een racedemper op je moto ,ik heb een akrapovic slipon op mijn R1,die maakt niet echt overdreven lawaai,maar toch
    wij rijden binnen een paar weken naar cochem,en naar aanleiding van oppassen inde eifel ,deze oproep
    zou het bij een boete blijven of word je demper aangeslagen, of je motor weggetakeld , of is het voor buitenlanders een andere regeling
    of is het beter om mijn originele demper te steken ,wij zijn al vele malen naar cochem geweest ,zonder problemen,maar nu ik dat filmpje gezien heb twijfel ik wel wat

alvast bedankt
    Robin

demper moet E4 goedkeuringsteken hebben,anders word motor opgeladen.Zelf stak ik altijd de originele dempers om naar duitsland te gaan,nu niet meer nodig,rij nu volledig standaard.Wanneer gaan jullie?wij gaan van 8/8 tot 11/8 naar Alf ,tegen cochem

Comment

wij gaan van 16/7 tot 18/7
      als ze uw motor opladen wat moet er dan gebeuren?
      ze hebben ons met hemelvaart in het zwarte woud tegengehouden voor controle , en mijn kameraad had een 4in1 devil steken waar opstond for competition only, en die flik zegde dat dat in duitsland niet toegestaan was , maar mijn maat zegde dat hij hem zo gekocht had ,en hij mocht verder rijden
      maar hebben we toen geluk gehad of zijn de flikken in de eifel strenger?

Comment

denk,geluk gehad.weet ook niet wat er gebeurd als hij opgeladen word,denk dat de demper aangeslagen word en je de moto dan terug krijgt(vervoeren met remork of camionette,of standaard demper terug monteren)

Comment

Ben 3 weken geleden in Cochem geweest en de hele Moezel afgereden. Zijn in berncastle blijven slapen toen en heb niet een keer ne flik gezien daar. Zal dus wel geluk gehad hebben zeker ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
            denk,geluk gehad.weet ook niet wat er gebeurd als hij opgeladen word,denk dat de demper aangeslagen word en je de moto dan terug krijgt(vervoeren met remork of camionette,of standaard demper terug monteren)
            als je demper aangeslagen word, en ze geven hem niet terug, dan maakt die toch aleen maar NOG meer kabaal :biggrin:
            Oprichter 2fast4u 2004
            #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
            hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
              Ben 3 weken geleden in Cochem geweest en de hele Moezel afgereden. Zijn in berncastle blijven slapen toen en heb niet een keer ne flik gezien daar. Zal dus wel geluk gehad hebben zeker ??
              Da denk ik ook,heb ondervonden dat er in het weekend meer controle is,vooral op de motobaantjes.Zelf heb ik tweemaal een boete gehad(overdreven snelheid),was net als in het filmpje,er springt een agent de straat op en houd u tegen.Dan had ik de keuze,direct betalen of moto laten staan.
              btw heb verleden jaar in de buurt van berncastel overnacht(5 nachten te Bittburg)

Comment

Da denk ik ook,heb ondervonden dat er in het weekend meer controle is,vooral op de motobaantjes.Zelf heb ik tweemaal een boete gehad(overdreven snelheid),was net als in het filmpje,er springt een agent de straat op en houd u tegen.Dan had ik de keuze,direct betalen of moto laten staan.
                btw heb verleden jaar in de buurt van berncastel overnacht(5 nachten te Bittburg)
                zware boete's?
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                  zware boete's?
                  eerste maal,lang geleden 500fr
                  tweede maal,in 2002 is een raar verhaal.Was aan einde van mijn vakantie op weg naar huis,moest €150 betalen doch zei dat ik er maar 50 meer had,heb mijn portefuille afgegeven aan de agent met €50 in,de rest stak in de portefuille van mijn vrouw en zei dat dit alles was dat ik bijhad aangezien wij op weg waren naar huis(bankkaart stak ook bij mijn vrouw).Ben er dus vanaf gekomen met €50

Comment

eerste maal,lang geleden 500fr
                    tweede maal,in 2002 is een raar verhaal.Was aan einde van mijn vakantie op weg naar huis,moest €150 betalen doch zei dat ik er maar 50 meer had,heb mijn portefuille afgegeven aan de agent met €50 in,de rest stak in de portefuille van mijn vrouw en zei dat dit alles was dat ik bijhad aangezien wij op weg waren naar huis(bankkaart stak ook bij mijn vrouw).Ben er dus vanaf gekomen met €50
                    als die manne maar geld zien is't goed.
                    tsss.
                    reed ge trouwens echt te hard.

of houden die manne iedereen stuk voor stuk tegen voor hune spaarpot te vullen? :kwaad:
                    Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

2de keer...reed echt wel veel te hard...........160 waar 90 is toegelaten Er zijn nu trouwens veel (mooie) wegen waar ge in het weekend en op feestdagen niet meer met de moto door mag rijden,wegens te veel ongevallen met motos,is trouwens ook zware controle op

Comment

Als ze je in Duitsland tegenhouden met sport-demper (die niet goedgekeurd is). Mag je geen meter verder rijden. Zou mooi zijn moesten ze zelf je motor takelen , maar dat doen ze spijtig genoeg niet . Takelen zal je zelf moeten laten doen dus.

=> best standaard dempertje erop (of achterop je rug binden )

Comment

ik heb deze verhalen ook al gehoord. Ik ken iemand dei ooit beboed is geweest maar hoeveel of zo weet ik niet. Ik denk dat de beste en goedkoopste oplossing gewoon een uitneembare db killer is ik heb ook zo een en het werkt echt goed. Kost ook niet veel heb 6 euro voor de mijne betaald ( was wel een voor vast te lassen ik heb hem moeten aan passen) maar ik denk voor 10 euro ben je gesteld.
                          Vooralleer je naar duitsland gaat effe vast schroeven en vlammen maar. En geen kans op een boete.
                          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

hoeveel db's mag je hebben van die mannen?
                            en waar kunt ge uw db's laten testen?
                            Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

http://www.zdf.de/ZDFde/mediathek/0,...053600,00.html zo doen ze het dus de r*tz*kken:kwaad:

Comment

Working...
                              X