Mededeling

Collapse
No announcement yet.

italiaan of japanner??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• italiaan of japanner??

Momenteel rij ik met een GSX-R 600erfect: erfect: . Een pracht van een machine alleen er stoort me een paar dingen. Altijd in hoge toeren rijden, echt komfortabel zit je niet bij langere tochten. Dus ben ik opzoek naar een motor met een groot koppel, comfortabel en toch sportief. Mijn goesting gaat uit naar de DUC ST3. Maar wat vinden jullie van de italiaanse motoren ten opzichte van een jap.
    http://groups.msn.com/multistradafriends

Oorspronkelijk geplaatst door &quot
    Momenteel rij ik met een GSX-R 600erfect: erfect: . Een pracht van een machine alleen er stoort me een paar dingen. Altijd in hoge toeren rijden, echt komfortabel zit je niet bij langere tochten. Dus ben ik opzoek naar een motor met een groot koppel, comfortabel en toch sportief. Mijn goesting gaat uit naar de DUC ST3. Maar wat vinden jullie van de italiaanse motoren ten opzichte van een jap.
    ge hebt een heel mooie moto, maar ik denk da gij u beter op een S4R amuseert ? niet dan ? erfect:

duc4ever

Comment

de S4R is een droom van een bike. Maar ik heb nog een vriendin en ik denk dat ze beter achterop een ST3 zit als dan op de S4R. En de handelaars zijn niet zo happig op een testrit met de S4R.
      http://groups.msn.com/multistradafriends

Comment

ik denk qua betrouwbaarheid da je ni bang meer moet hebben om iets anders als een japanner te kopen ( of toch bijna niet )

qua uiterlijk kan er ni veel op tegen italiaans design natuurlijk ma een st3 heeft na mijn zin toch wat teveel een 'japanse look'
        maar denk da hij wel wat sportiever rijd dan een japanse sport-toerder
        moeilijke keuze natuurlijk
        laat het hart spreken zou ik zeggen !
        yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Ben altijd content geweest van de jappen (suzuki) en de vereiste die je omschrijft voor je nieuwe bike komen heel sterk overeen met een bandit 1200, gsx 1400 en misschien ook de sv 1000 (ma daar heb ik nog niet mee gereden). Zie ook mijn indrukken bij naked bike. Kwa uiterlijk kan ik uiteraard niet oordelen, smaken verschillen.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

In elk geval, nen dikken tweecilinder!

Comment

2 cilinder is idd een must, ik zou niks anders meer willen.
              hou rekening bij een italiaan dat het kleppenstellen hopen geld kost!!
              goed infromeren en nadenken zou ik zo zeggen. (en zolang dat denken niet uitkomt op een jap zit je goed
              tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Of koop een Cagiva Raptor.

Een italiaan met een degelijke Suzuki V-twin motor eronder

Ideale combinatie

Comment

italiaan of japanner??

Heb als eerste moto GSX F gereden.Na een testrit ben ik overgestapt op een ST2.Met tevredenheid in 2 jaar 41000km mee gereden.Sinds april rijd ik (reeds 10000km) met een ST3. Ik vind dit een zeer comfortabele en sportieve toermoto.
                  Langere afstanden (700km) geen probleem. lees maar eens de test in Motoren en Toerisme van juni 2004.

Comment

ik wil nix anders meer dan ducati

Oorspronkelijk geplaatst door &quot
                    I'm not speeding, I'm qualifying!!!
                    - When we ride on our enemies -

Comment

de sv1000 s is een geweldige motor met een lekker vettig koppel heb reeds 20.000 fantastische km onder de wielen en ben nog steeds in de wolken van deze motor

Comment

Working...
                      X