Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagske

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagske

Ga me één deze dagen een nieuwe helm aanschaffen wellicht de Xr1000 van shoei, heb nu een Xr800 maar mag wel ne keer vervangen worden nu, wat probleemkes aan het vizierke.
    Nu is het vraagske, weet er iemand een truukje om de pasvorm weer kleiner te krijgen van mijn helmke,zodat mijn vriendin hem kan opzetten ?
    Hopelijk toch ene slimme onder ons die het weet :tongue:

Grtz Bladeke
    The only thing that can beat you, is you're own fear

Aan een helm foefel je best niet, dat ding is (hoewel voor velen een vervelende verplichting) echt je enige beschermmiddel van de ingewikkeldste, belangrijkste maar helaas kwetsbaarste plaats van je lijf.
    Ik geef nooit een oude helm aan iemand anders om intensief te gebruiken. (ik houd ze wel om occasioneel eens iemand een "demoritje " achterop te geven of om mee te quaten, karten,.....
    Wel koop ik +- ieder jaar een nieuwe (goedkoper model) helm. voor ongev 5000 BEF heb je een goede, gekeurde helm. ze hebben mss niet zoveel snufjes en hightechspul als een 20000BEF kostende helm, maar voor dat geld koop je dus een helm voor jezelf, je vriendin en hou je een pak geld over om nog enkele leuke dingen te kopen voor je motor.

(wilde niet te 'heilig' overkomen, maar ik krijg het sh*t van veels te dure helmen (meestal racereplic's) die mensen kopen omdat ze cool zijn maar voor de rest op een jeans rijden omdat het geld op was)
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

ik zou het niet beter gezegd kunnen hebben. Ik wordt echt kwaad als ik mensen op hunne nieuwe R1 of blade zien rijden met een jeansbroek en T-shirt.(en ja meestal was het geld op.
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

De helm is niet voor konstant gebruik, is de bedoeling als mijn vriendin mee rijdt dat ze die op zet ipv haar andere,maar weet best dat je er niet aan mag foefelen,heb ooit van een verdeler gehoord,dat je in je helm natte vodden moet steken om de binnenstukken te laten uitzetten terug of dit het geval ook daadwerkelijk is geen idee .
        Verder ff toevoegen dat ik altijd in motorpak irjd 30° of niet .
        En wat die replica's betreft, idd zuur geld, heb net een Xr1000 gekocht , ben eerst en vooral zeer tevreden van shoei, is één van d eweinige die me daadwerkelijk goed passen, zelfs arai had niks gepast voor me ,raar maar waar, wellicht heb ik zo'ne rare kop .
        Maar geef toe , het oog wil ook wel wat .
        Safety first!

Comment

ik heb overlaats ne ferme gepast van shoei, ma miljaar 808 euro, ma zat wel as gegoten :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
            ik zou het niet beter gezegd kunnen hebben. Ik wordt echt kwaad als ik mensen op hunne nieuwe R1 of blade zien rijden met een jeansbroek en T-shirt.(en ja meestal was het geld op.
            Terstraks nog een gastje gezien op een blade zag er fris uit : singletje,shortje en sandaaltjes,zo weggelopen uit een tropisch feuilleton ! moesten ze verbieden !
            The hunt will never stop!
            You can run, but you can't hide !!!!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lola
              Terstraks nog een gastje gezien op een blade zag er fris uit : singletje,shortje en sandaaltjes,zo weggelopen uit een tropisch feuilleton ! moesten ze verbieden !
              Als die eens een keertje valt en over den asfalt schuurt zal die da nooit meer in zijn hoofd halen om zo dom te zijn maarja dan is het weer te laat. Jaag me daar persoonlijk niet zo in op, ze moeten het zelf maar weten. Maar onlangs zag ik ene die zijn dochtertje achterop had zitten zonder beschermkledij, da vond ik misdadig... dat je zelf zo risico's wilt nemen dat laat me koud maar dat je je kind of partner quasi onbeschermd achterop zet, vind ik echt schandalig.
              http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Comment

Uhm

Heb je steeds zo'n dure smaak roosje? of ben je een beetje blond :tongue:

Grtz

Comment

dat een helm belangrijk is weet hopelijk iedereen alwel,

moet het van een medium naar een small gaan?
                  Oprichter 2fast4u 2004
                  #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                  hoe gekker hoe liever

Comment

nee bladeke , k zen een zwartje :-) daarmee da ik hem ook nie gekocht heb hé :-)ma moest ik na niks zien dan zou ik het nog nie weten :-)

Comment

Uhm Runner, het moet van xs terug naar xs gaan :-),is al gezet naar mijn kopke , voor mijn vriendin is hij net iets te groot.
                      Grtz

Comment

awel heel simpel toch, vraag een de dealer om een nieuw binnenvoering te bestellen.
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Is ouder type van helm al Xr800,heb dat al eens gevraagd en dat ging niet meer en zou ook vrij duur uitvallen , maar toch bedankt
                          Grtz

Comment

Working...
                          X