Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kaartlezen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kaartlezen

Ik heb nog nooit een route gereden met een kaart. Hoe slagen jullie er in om zo'n route af te leggen

Moet je dan om de haverklap stoppen om de kaart te consulteren of hebben jullie zo'n toestel op je stuur waarmee de kaart al rijdend te bekijken is?
    http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door DJ_Scorpio
    Ik heb nog nooit een route gereden met een kaart. Hoe slagen jullie er in om zo'n route af te leggen

Moet je dan om de haverklap stoppen om de kaart te consulteren of hebben jullie zo'n toestel op je stuur waarmee de kaart al rijdend te bekijken is?
    Ik schrijf de wegennummers en de namen van de dorpen op een stuk papier en steek dit in het venster van mijn tanktas of maak de route met routenet of zo
    (doe dit alleen in het buitenland,heb hier en in de ardennen geen kaart nodig)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
      Ik schrijf de wegennummers en de namen van de dorpen op een stuk papier en steek dit in het venster van mijn tanktas of maak de route met routenet of zo
      Aha via de tanktas dus, ja da lijkt me wel handig maar wat doen degenen die geen tanktas hebben zoals ikke. Dacht al even een plannetje te plakken op mijn tank maar das ook niet echt heel handig denk ik, als je dan moet tanken onderweg.

Comment

Aha via de tanktas dus, ja da lijkt me wel handig maar wat doen degenen die geen tanktas hebben zoals ikke. Dacht al even een plannetje te plakken op mijn tank maar das ook niet echt heel handig denk ik, als je dan moet tanken onderweg.
        Er bestaan magnetische kaarthouders voor op de tank,makkelijk en nie duur

Comment

Heb nog een tanktas liggen,merk Richa,kleur rood,mag weg voor €10,is 5jaar oud doch in redelijke staat:biggrin:

Comment

Heb nog een tanktas liggen,merk Richa,kleur rood,mag weg voor €10,is 5jaar oud doch in redelijke staat:biggrin:
            Das niet te duur! Zou goed passen bij mijn zwart-rode motoroutfit. Die tanktas interesseert me wel maar de vraag is of die past op mijn transalpke.

Comment

zo doe ik da ook :biggrin:
              ma ik plak het dan op de tank wegens geen kaarthouder
              alst dan regent ist minder natuurlijk
              als scorpio ze ni pakt mag je ze zondag altijd es meebrengen om te zien of de tank tas past ?
              is een magnetische ?
              yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Ik zorg er altijd voor da iemand voor mij rijd, dak die gewoon moe volgen
                Suzuki rules
                “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
                  Ik zorg er altijd voor da iemand voor mij rijd, dak die gewoon moe volgen
                  Ja da weet ik

Comment

Das niet te duur! Zou goed passen bij mijn zwart-rode motoroutfit. Die tanktas interesseert me wel maar de vraag is of die past op mijn transalpke.
                    tis een magnetische,als ge nen metalen naftbak hebt past da wel

Comment

er bestaan zeer goedkope kaatleezertjes voor op de tank
                      wat ook nog bestaat, is zo'n rolletje dat je kan doordraaien naargelang van hoe ver je zit(is wel duurder)
                      Oprichter 2fast4u 2004
                      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                      hoe gekker hoe liever
                      -------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                        er bestaan zeer goedkope kaatleezertjes voor op de tank
                        wat ook nog bestaat, is zo'n rolletje dat je kan doordraaien naargelang van hoe ver je zit(is wel duurder)
                        zo'n rolletje is geen kaartlezer maar een roadboeklezer.
                        is idd wel handig na een tijdje gewenning
                        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Working...
                        X