Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ducatistore N.Limburg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Ducatistore N.Limburg

Voor de Ducati en Triumph liefhebbers in het prachtige Noord-Limburg die het nog niet zouden weten:
    Er is recent een nieuwe motorwinkel geopend in Grote-Brogel (vroeger was dat Motorshop Claessens)!
    De naam?

"Motorshop Limburg" verdeler van Europese motoren (Ducati, Triumph).

Schone winkel, de moeite waard

Voor een Ducati, zou ik toch Freddy Nijs in Berg verkiezen, nog nooit geen slecht woord over gehoord en die man verleent service amai

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
      Voor een Ducati, zou ik toch Freddy Nijs in Berg verkiezen, nog nooit geen slecht woord over gehoord en die man verleent service amai
      Ik ben sans heel content van mijne dealer, de store in Zolder

duc4ever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duke Sango
        Voor de Ducati en Triumph liefhebbers in het prachtige Noord-Limburg die het nog niet zouden weten:
        Er is recent een nieuwe motorwinkel geopend in Grote-Brogel (vroeger was dat Motorshop Claessens)!
        De naam?

"Motorshop Limburg" verdeler van Europese motoren (Ducati, Triumph).

Schone winkel, de moeite waard
        alvast gefeliciteerd met uwe moto zoveel te meer Ducs ... zoveel te meer vreugde

duc4ever

Comment

Ik ben altijd bij deze geweest. Dien was vroeger mecanicien van Ducati bij motorraces. Dien zal wel wa van zijn vak kennen.
          Voor mij is Zolder ook een tikkeltje te ver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
            da vind ik nu es nie se,miss alleen als ge der ene koopt ma da noem ik gene garagist ma ne verkoper.
            ik ging langs om een roosterken te bestelle wa verloren was gegaan voor menne 99 rsv
            en wa uitleg te vragen en vooral prijzen van onderdelen en wanneer de onderhoudsbeurten doorgaan en elke keer hetzelfde gezaag (terwijl da niks met mijne motor specifiek te maken had hij heeft nu 13300km of zo dus nog zoals nieuw) da weet ik nie eh ken dieje moto niet
            ofwel da zulle we dan wel zien als ge'm hier brengt op onderhoud(was van plan om daar men onderhoud te laten doen nu menne garagist gestopt is in genk,hij kan 't vergeten zenne
            als 'm nog gene prijs kan maken voor ne set voorbochten van menne moto en mij wa fantsoenlijke uitleg geven over het verschil van een 17t(da steekt er standaard op zou hij toch moeten weten ma ik test graag eh ma nee da zelfde zinneke weer 'ik ken dieje moto niet eh' terwijl ik duidelijk gezegd had alleen 5mm voor door de kroonplaat,nen arrow uitlaat zonder voorbochte en een eprom voor de rest is 'm standaard)
            tandwielen steek ik zelf graag ma hij kan uit zen aprilia ervaring toch ff zegge wa 't verschil ga zen eh,nee dank u dan ga ik liever waar claassen vroeger zat( die gast heeft bij qms gewerkt en zelfs meegeraced en gesleuteld),ging een nief suomy vizier bestellen,2 dagen later was het er en zen ook veel meer te weten gekomen over diene fiets,zonder gelul,kheb zelfs nen cola gehad

idd een mooie zaak,veel lekkere europese motoren ( triumph,duc en hij had wa appen staan) voor onderdelen gaan ik dan toch liever bij zo iemand zenne

Comment

Working...
            X