Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Burn out mee spetters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Burn out mee spetters

    Ik heb gisteren een stevige burn out gedaan,tot dat de ijzerdraad begon rond te slagen.MAAR???Nu zit ik met het volgende.Een groot deel van mijne motor plakt vol met restjes van mijn band.Zelfs mijn nr plaat en achterlicht hangen vol mee van dieje smurrie.Ik heb bij vorige kuis beurten altijd al veel last gehad om zelfs die kleine stukjes vet en rubber op een tamelijk snelle manier proper te krijgen,ook met speciale reinigings producten.
    Weet iemand uit eigen ervaring hoe ik dit het beste reinig,heb anders nog véle,véle,véle uren kuiswerk(als het er maar af gaat).:tongue: :tongue: :tongue:
    [font=Comic Sans MS][/font]

  • #2
    krabben,
    'k heb eigenlijk geen idee, maar warm weter met product zal wel lukken denk ik...
    en heb je trouwens pixies gemaakt of gefilmd? moet ge doen hé
    altijd zorgen voor het beeldmatteriaal
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

    -------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Warm water met een hoge druk reiniger ( pas op de druk niet te hoog zetten of uwe verf is er af :biggrin: )
      Okinawa Goyu Ryu

      [font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

      The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

      Comment


      • #4
        eerst met white spirit,daarna gewoon kuisen.ik gebruik dit al jaren bv. voor kettingvet van de velgen te verwijderen en ook voor rubber restjes.

        Comment


        • #5
          remmen reiniger wil ook wel eens lukken.

          (en op tijd stoppen met burn-out ook )
          tis altijd ombouwtijd ....

          Comment


          • #6
            als ge zon een burn out wilt gaan doen om uwe band op te krijgen plak dan effe alles af dat doen ze bij tentoonstellingen ook en bespaard veel poetswerk
            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

            Comment


            • #7
              Bedankt voor de tips,zal het eens proberen,waarschijnlijk eind van de (drukke)week.Volgende keer dan maar af plakken.Was de eerste keer dat ik dit deed.Ik heb er foto's van gemaakt maar die staan op een gewoon foto toestel.Ik hoop toch wel dat de volgende burn out wat langer op zich laat wachten want deze band heeft maar max 6a7weken op mijn motor gelegen(pirelli diablo).Als er iemand de foto,s kan inscannen en op het forum zetten dan wil ik ze wel opsturen als ze klaar zijn.
              [font=Comic Sans MS][/font]

              Comment


              • #8
                probeer eens een iets minder sportieve band.
                Deze zijn (op de weg) echt niet veel slechter. (toch niet voor gewone motorrijders als wij)
                Ikzelf heb vb de bridgestone BT020Batlax liggen (voor en achter) en deze liggen er +- 11000 Km op. Met deze banden ben ik ook op croix gaan rijden en ze gaven geen krimp!
                Deze zijn nu ook aan vervanging toe en ik leg opnieuw bridgestone bt20 acheteraan Vooraan leg ik deze keer wel de iets sportievere bt12 (was bt10) aangezien bij hevig remmen de bt20 durfde te schuiven. (ik bedoel echt hevig remmen).
                Die supersportieve banden zijn echt goed op circuit maar op de openbare weg in mijn ogen zinloos (tenzij je ook op de openbare weg de limieten gaat zoeken, in mijn ogen gekkenwerk!)
                tis altijd ombouwtijd ....

                Comment


                • #9
                  zandstralen ?

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                    probeer eens een iets minder sportieve band.
                    Deze zijn (op de weg) echt niet veel slechter. (toch niet voor gewone motorrijders als wij)
                    Ikzelf heb vb de bridgestone BT020Batlax liggen (voor en achter) en deze liggen er +- 11000 Km op. Met deze banden ben ik ook op croix gaan rijden en ze gaven geen krimp!
                    Deze zijn nu ook aan vervanging toe en ik leg opnieuw bridgestone bt20 acheteraan Vooraan leg ik deze keer wel de iets sportievere bt12 (was bt10) aangezien bij hevig remmen de bt20 durfde te schuiven. (ik bedoel echt hevig remmen).
                    Die supersportieve banden zijn echt goed op circuit maar op de openbare weg in mijn ogen zinloos (tenzij je ook op de openbare weg de limieten gaat zoeken, in mijn ogen gekkenwerk!)
                    Afgelopen maand een BT12 op 3500km opgereden op 4000km kletskop.
                    En dat met 60PK.
                    Waar ben je voor? --positive thinking--

                    Comment


                    • #11
                      De noppenbanden op mijn transalpke gaan gelukkig veel langer mee...
                      http://photos-b.ak.fbcdn.net/hphotos..._7646663_n.jpg

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door kcyrt
                        Afgelopen maand een BT12 op 3500km opgereden op 4000km kletskop.
                        En dat met 60PK.
                        kweetet daarom leg ik BT20 (achteraan). gaan stuk langer mee (de mijne is nu nog niet kaal maar wel niet goed genoeg meer voor een reisje)
                        nu komt de 14 vooraan, eens zien hoe lang deze meegaat.
                        tis altijd ombouwtijd ....

                        Comment


                        • #13
                          beulke groot gelijk

                          rij voor me ne bt010 voor en ook me 020 achter en is perfekt op straat en op circuit
                          nog niet 1s geschoven
                          guido rijd op zijne pan ook me 020's en heb m ook nog ni zien schuiven en gaazt thans goed door en remt zelfs bij in de bocht
                          yzf 1000 RR 'red devil'

                          Comment


                          • #14
                            Met wd40 krijg je veel van je moto verwijderd.

                            wondermiddeltje voor olie op velgen en moto.
                            Mischien ook voor die bandenresten.

                            wd40 koop je in de brico GB voor 5€
                            http://www.motorvrienden.be/forum

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Thunder_ace
                              Met wd40 krijg je veel van je moto verwijderd.

                              wondermiddeltje voor olie op velgen en moto.
                              Mischien ook voor die bandenresten.

                              wd40 koop je in de brico GB voor 5€
                              en voor veel minder bij den hubo

                              Comment

                              Working...
                              X