Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer een nieuw speeltje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• weer een nieuw speeltje

heb deze week een moto van me verkocht, tis nog geen 4 dagen geleden of hier staat alweer een nieuw speeltje, nog wat werk aan om rijklaar te krijgen maar daar doen we het toch voor. het is een cagiva raptor 1000 van 2001. testrit was al waaaaaaaaaaaauw , ben eens benieuwd als ik deze moto ken. foto's komen nog maar eerst nog wa aan werken.
    bandit 4 ever and ever
    MZ mastiff keeps them all on a safe distance

nice nice, 'k pak morgen kodak mee.
    can't wait to see the power
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever

Comment

er zijn toch mensen die altijd geluk hebben hé :biggrin:

Comment

twin gij moet toch ook niet klagen met u wissel altijd. Mastiff ik niet wachten om hem een ste zien echt sjieke motos zijn die raptors is het ene zwaarte (die vind ik nog altijd de mooiste)
        “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

voila hier zijn de fotootjes
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

het heeft echt wel veel van ene monster weg he schoon machien daar gaat ge nog plezier aan beleven.

ps welk werk moet er nog aan gebeuren
            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Trekt inderdaad op een monster maar ik veronderstel dat de cagiva iets groter zal zijn. mastiff, ga je die plastiekschep vanachter erop laten?

Comment

ziet er zeer goed uit

veel plezier ermee
                sigpic

Comment

Working...
                X