Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vakantievraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vakantievraag

in 2005 ga ik met de moto buitenland in nu de vraag

kan iemand zeggen naar waar ik beste kan gaan

liefst in de bergen ergens (oostenrijk, italie , schotland )

hoop dat iemand me beetje wijs eruit kan maken voor een schoon landje/s

en dan 2de vraag iemand zin om dan mee te gaan

ik zal een 5 daagse doen en zal in july of augustus worden gedaan

greetz..

hey folksy,

ben net terug vn een tripje door oostenrijk, italie, duitsland. was prachtig, kijk later aar eens onder de topic van Faakersee (ik zal straks eens linkje zetten en de +- route eropzetten. (eerst eens 750 niet gelezen reacties doorbladeren)
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Om Schotland aan te doen lijkt me 5 dagen aan de korte kant. Dan zijt ge beter af met wat leuk bochtenwerk dat ge op 1 dag kunt bereiken. Het Zwarte woud is dan een goede optie en richting oostenrijk is ook altijd plezant.
      [font=Franklin Gothic Medium]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window[/font]

Comment

Deze zomer op 5 dagen tijd de Vogezen doorkruist (dag 1), groot deel van Zwitserland (dag 2), korter toerke gemaakt op de grens tussen Zwitserland en Italië (dag 3), van Zwitserland door Italië naar Oostenrijk gereden (dag 4) en los door Duitsland terug naar huis (dag 5).
        Bijna 3000 km, 12 bergpassen, de max!!

Lees meer hier: http://www.tlplanet.com/forums/showt...threadid=27284

Comment

de vogezen en ook het zwarte woud zijn zeker de moeite om te doen,er zijn in de vogezen wel wat hogere bergen,maar vind zelf de wegen in het zwarte woud toch beter en plezanter.ben twee maal 5 dagen in het zwarte woud geweest en 5 dagen in de vogezen.

Comment

In't kort een leuke route die de keuzes aan elkaar lijmt.

- vanuit belgie rij je naar Baden-Baden (D)(Ik ben vanuit roeselare via vallencienne richting Metz/Verdun gereden) van Baden-Baden volg je de "hoge swarzwaldstrase" en pracht van een baan (uitzichten en bochten verzekerd)Rij dan verder richting Bodensee en daar kan je de grens met oostenrijk over. Dan zit je al in de provincie Voralberg, zeer bergachtig en leuke passen. naast vooralberg heb je Tirol (nog meer bergen) en als je iets naar beneden gaat kom je in italie (sud tirol) die ook te pruimen is. (tjimmelsjoch is zeker de moeite waard)

Anyway, wil je mijn gedetailleerde route dan mail je me maar eens dan geef ik je alle doortiochten, passen, campings die wij hebben aangedaan.

Hangtr veel af van je tijd die je beschikbaar hebt natuurlijk maar je kan nog terugkeren door zwitserland en de vogezen als je dat wil!! (dat ws mijn plan maar ziekte onderweg heeft me ingehouden)

BTW: wij hebben geen meter autostrade gedaan (op +-4000 km!)
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

de swarzwald hohestrasse is inderdaad de moeite

Comment

voor snel te rijden wel maar vind de kleinere wegen aan de kanten van todtmoos leuker.Die strasse ,daar had ik persoonlijk meer van verwacht
                [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

ja aan de kanten van todtmoos zijn wel echte stuurbaantjes,maar de strasse heeft ook verschillende mooie bochten en mooie uitzichten

Comment

Working...
                  X