Van onze nederlandse forum collegas afgekeken. Wat is je hoogste snelheid die je ooit gereden hebt met een motor? Eventueel op circuit, in duitsland of dik illegaal op onze eigen wegen. Ik deed eens 255 km/h op de teller met mijne GSX-R 600, dus in realiteit iets minder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoogste snelheid ooit.
Collapse
X
-
Enkele weken geleden mijn record van 256 met mijn vorige gsxr750 verbroken met een r1 van 98 van een vriend.260 per uur.Durfde daar niet sneller proberen omdat ik niet wist hoe de remmen reageerden.Was buiten een klein rustig toerken den eerste keer dat ik met zijn motor reed.Was op een industrieweg.Veel bekijks gehad van mensen uit de fabrieken die kwamen kijken waar al ons lawaai van kwam.Waren met zen 3jen aant op en aan rijden.Binnenkort mijnen nieuwen is testen:biggrin: zou normaal gezien 280 moeten halen.
[font=Comic Sans MS][/font]
Comment
-
met mijn vriend vorig jaar op ne fireblade(ik achterop) op nen industrieweg ( in Doel !!!:tongue: ) 260 .Mijn vriend alleen 285...R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P
make choises and don't look back
Comment
-
twas wel gene gewone fireblade zenne, hij was getuned voort circuit dus ging wa rapper dan normaal...R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P
make choises and don't look back
Comment
-
Ik heb overlaatst 265 op de teller gekregen van mijn TL het was een fijne ervaring maar ik denk dat er nog meer in zit (moest het wel afleggen voor mijne maat de met zijne R1 nog maar 275 gereden heeft). Het gaf een kick, een kick naar meer: ik zou graag eens 300+ rijden met ene moto, ma ja dat kan dat ding van mij niet dus zal dat nog effe moeten wachten (droom al een paar jaar van een busa, ma ja de euro hé)“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.â€[font=Century Gothic][/font]
Comment
-
180-185(wind mee) op 'n cb500
en 220-225 op een Ducati S4R, DIK illigaal
goh als'k er almaar aan denk.....
Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
Comment
-
veel te hoogOkinawa Goyu Ryu
[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Comment
-
[quote="KOLDARK"]veel te hoog ]
en dat is???
Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
hoe gekker hoe liever
Comment
-
op rebel 250 ongeveer 140
toen bandit 1200 tegen 270
daarna mz mastiff tegen 185
nu met mijn raptor nog niet getest raar eigenlijk nu ik er aan denk, morgen weet ik hetbandit 4 ever and everMZ mastiff keeps them all on a safe distance
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mastiffop rebel 250 ongeveer 140
toen bandit 1200 tegen 270
daarna mz mastiff tegen 185
nu met mijn raptor nog niet getest raar eigenlijk nu ik er aan denk, morgen weet ik hetOprichter 2fast4u 2004
hoe gekker hoe liever
Comment
Comment