Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik heb mijn machientje !!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ik heb mijn machientje !!!

hey iedereen, ik ben gisteren mijn sv650 gaan halen, dus nu ben ik echt officieel eigenaar van mijn allereerste moto !!! hij staat nu te blinken in mijn garage want mijn rijbewijs heb ik nog ni maar normaal wel volgende maand :biggrin:
    kzal nog wel is ne foto sturen maar kheb er nog gene getrokken... hey schussboelie, kheb die gekocht in herselt, en de vorige eigenaar was iemand van eksel: heidi franssen. Kende ze soms? in ieder geval, ik kijk al uit naar mijn eerste toer met 2fast4u!
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

proficiat kiki met uwe moto en veel geluk en plezier ermee , en tot op een of andere toer he
    keep on riding :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki
      hey iedereen, ik ben gisteren mijn sv650 gaan halen, dus nu ben ik echt officieel eigenaar van mijn allereerste moto !!! hij staat nu te blinken in mijn garage want mijn rijbewijs heb ik nog ni maar normaal wel volgende maand :biggrin:
      kzal nog wel is ne foto sturen maar kheb er nog gene getrokken... hey schussboelie, kheb die gekocht in herselt, en de vorige eigenaar was iemand van eksel: heidi franssen. Kende ze soms? in ieder geval, ik kijk al uit naar mijn eerste toer met 2fast4u!
      nu nog wat mooi weer !!! en dan maar bollen

duc4ever

Comment

Nu nog bij motor in je profiel "nog op zoek" vervangen door sv650

Comment

proficiat en veel veilige km toegewenst.
          Suzuki rules
          “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

ja proficiaat met je nieuwe liefde, wel spijtig van het weer natuurlijk vandaag (maar dat zal je toch niet tegengehouden hebben hé). Veel plezier en geluk ermee.
            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

mercikes he! en kzal da profiel is direct aanpassen

Comment

Proficiat en succes ermee.Suzuki RULES.Verstandige keuze hoor
                [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

en genieten gaat ge zeker op een soez
                  Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

proficiat, wel jammer dat je er nog niet mee kan rijden.
                    onze laatste echte meeting is volgende week zondag.

daarbuiten gaan we binnenkort ook nogwel eens pocketbiken, en waarschijnlijk begin volgend jaar een wintermeeting.
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                    hoe gekker hoe liever
                    -------------------------------------------

Comment

welkom en ge zult het u hier niet beklagen. da loopt hier allemaal op wielekes.

Comment

Proficiat!
                        Gelijk ik en mijn lief, nen TLR en en SV!

Helaas ken ik die Heidi niet, maar je, ik ben dan ook niet van hier...
                        Kom eigenlijk van Bazel, een deelgemeente van Kruibeke.

Comment

tadaa: de eerste foto's !!!!

Comment

merci schussboelie, hebt ge ons dan nog nooit zien rijden? Wij zijn eigenlijk allebei van sint-anneke en de meeste toerekes rijden we in de gebure ven kruibeke e.d.! En hoe ist met uw uitlaten?

Comment

Schoon machien kiki, had zelf bijna ook een sv650 gekocht. Maar heb toch voor nen cb 600 gekozen.

Ik zie hier ook dat er een paar streekgenoten zijn, ik ben van temse en ik kom ook wel eens in kruibeke (schoonmoeder).

Comment

Working...
                              X