Greetings boys and girls,
heb nog geen nickname maar denk er sterk aan om mezelf "de twijfelaar"
te gaan noemen.
Van mijn oospronkelijke idee om over te stappen naar een twin of een Fazer blijft niet veel meer over. Ik was er anders dit weekend kort bij, maar iets hield me tegen om toch de Fazer te nemen (een te grote stap richting toer??)
De gixxer 750 heeft ondertussen nieuwe remblokjes en banden (Michelin Pilot Power
, man oh man wat een reuzebanden vind ik dit) en kwijt zich fantastisch van zijn taak, wat omruilen alleen maar moeilijker zou maken alleen...dat trieste koppel frustreert me enorm. Dit weekend, bij hernemingen tussen mijzelf en mijn maat op zijn standaard '00 Blade werkelijk ter plaatse achtergelaten.
Wat zijn zo de gangbare aanpassingen die, financieel aanvaardbaar, die jullie kennen om de gixxer onderin en in het middengebied (veel) sterker te maken ?
Ik ben bereid om op topvermogen een deel in te ruilen (mag gerust 20-25km minder snel lopen als ie onderin maar leeft).
Verder speel ik met het idee om er een recht(er) stuur
op te zetten, maar vraag me af of je dan de originele kuip kan behouden ? Zijn de verschillen qua beleving ed. groot met een recht stuur ?
Alle meningen zijn welkom, ik kan ze gebruiken ook, want nu speel ik al met het idee om ook een Blade te kopen
en laat dat nu net in het straatje van mijn maat zijn, die me hier nog jaren mee gaat pesten als ik bezwijk... HELP ME
Thanx
heb nog geen nickname maar denk er sterk aan om mezelf "de twijfelaar"

Van mijn oospronkelijke idee om over te stappen naar een twin of een Fazer blijft niet veel meer over. Ik was er anders dit weekend kort bij, maar iets hield me tegen om toch de Fazer te nemen (een te grote stap richting toer??)
De gixxer 750 heeft ondertussen nieuwe remblokjes en banden (Michelin Pilot Power

Wat zijn zo de gangbare aanpassingen die, financieel aanvaardbaar, die jullie kennen om de gixxer onderin en in het middengebied (veel) sterker te maken ?
Ik ben bereid om op topvermogen een deel in te ruilen (mag gerust 20-25km minder snel lopen als ie onderin maar leeft).
Verder speel ik met het idee om er een recht(er) stuur

Alle meningen zijn welkom, ik kan ze gebruiken ook, want nu speel ik al met het idee om ook een Blade te kopen

Thanx
Comment