'k rij nu Honda, gaat nooit stuk, is oersterk(behalve bij mij)
ik ga mezelf totaal neit vast hangen aan een bepaald merk, zelfs niet aan een type motor: ss/naked/sm...
ik denk dat het merk niet echt een rol speelt ik vind gewoon de moto mooi of niet. Maar als ik mag kiezen tss een paar merken en suzuki staat ertussen dan zal het suzuki worden.
“Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.â€[font=Century Gothic][/font]
Ik rijd met een Honda en als het aan mij en mijne portemonnee ligt zal er nooit wat anders komen , mijn eerste was ne yamaha Fzr 600 dan ne blade van 98, dan ne vtr en nu terug ne blade van 2000.
Heb al op andere gezeten,maar geen enkele die me het gevoel van ne honda gaven,maar is persoonlijke voorkeur.
Grtzz
The only thing that can beat you, is you're own fear
Rij met suzuki en vroeger ook (Freewind, VX-800, Savage), volgende moto zeker ook ne suzuki (GSX-R 750 bv.), maar mijne portemonee is daar niet mee akkoord.
Momenteel suzuki intruder maar voor mij is dat een voorlopige oplossing,wil ,zodra mijn rijkunsten verbeteren en de spaarboek weer wat bijgespekt is, net als het ventje overstappen naar Harley.
The hunt will never stop!
You can run, but you can't hide !!!!!!!!
Eerst nen suzuki gsxf van 99,zeer content van geweest.
Daarna suzuki gsxr 750 van 2000,zeer content van geweest
Nu suzuki gsxr 750 van 2004,en volgende zal wel terug suzuki zijn.Ben er tevreden over en dit merk spreekt mij het meeste aan op dit moment.Geef wel toe dat de laatste generaties fireblade en r1 toch ook zeker de moeite zijn.Toekomst wijst wel uit.
Zeer tevreden van Honda CBR,Fireblade.Betrouwbaar en degelijk.
Al enkele Suzuki's gehad SV,Bandit,GSX-R.viel goed mee maar toch niet zoals een Honda.zeker de bandit en de SV viel op afwerking wa tegen.
Heb nu een Yamaha R1 en dat steekt toch wel erbovenuit vind ik.
Men eerste Yamaha en de volgende mssn ook
ik rijd op suzuki en husqvarna, en ik zal de TL blijven houden tot ie zijn laatste snik uitblaast, da's zeker, maar voor de rest? ik koop hetgeen ik op dat moment wil, en da kan vanalles zijn (als t nie te duur is, dus hoogstwaarsch. geen duc en geen harley voor mij :biggrin: ).
Als ik een nieuwe moto zou kopen en ik moet dan niet teveel kilometers doen voor mijn werk dan wordt het een ducati monster S4R of een buell. Als ik zoals nu 220km/dag moet doen wordt het waarschijnlijk eerder een tourmoto van BMW of misschien toch een Ducati ST4.
Comment