Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gestoord/ bijna ondersteboven gereden door auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gestoord/ bijna ondersteboven gereden door auto

paco, runnerke en dr brainiac haalden een auto in met paarden aan hangwagen, ik kon niet mee was niet genoeg plaats heb moeten wachten maar toen ik mijn kans zag heb ik ze gegrepen, als ik ter hoogte van de voordeur van de auto kom dus al de hele aanhanger gepasseerd was trekt de chaufeur aan zijn stuur en zwiert de auto naar links en zeker een halve rijstrook, ik op een paar cm na juist op tijd kunnen reageren en mijn moto over het fietspad gegooid, al bij al dat hier niet te veel kiezel lag en er geen tegenliggers kwamen ben verder gereden met knikkende kniën. maar dit is nog maar het begin van het verhaal wat geen eind bleek te krijgen. de rest kan ik beter door de paco laten vertellen omdat dit zijn ervaring betreft en ik het maar van horen heb.

paco woord is aan u.
    bandit 4 ever and ever
    MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Toch gestopt en wat kletsen gegeven!!
    De zot! Moesten ze meteen zijn rijbewijs afpakken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TUNY
      paco, runnerke en dr brainiac haalden een auto in met paarden aan hangwagen, ik kon niet mee was niet genoeg plaats heb moeten wachten maar toen ik mijn kans zag heb ik ze gegrepen, als ik ter hoogte van de voordeur van de auto kom dus al de hele aanhanger gepasseerd was trekt de chaufeur aan zijn stuur en zwiert de auto naar links en zeker een halve rijstrook, ik op een paar cm na juist op tijd kunnen reageren en mijn moto over het fietspad gegooid, al bij al dat hier niet te veel kiezel lag en er geen tegenliggers kwamen ben verder gereden met knikkende kniën. maar dit is nog maar het begin van het verhaal wat geen eind bleek te krijgen. de rest kan ik beter door de paco laten vertellen omdat dit zijn ervaring betreft en ik het maar van horen heb.

paco woord is aan u.
      En hier dan de rest.
      Na het geval van Tuny begint dieje kwibus dus op ne goei meter van me wiel te bollen, dus ik wa gas bij om wa afstand te krijgen tss mij en dieje paljas. 5 sec. later hetzelfde dus ik lichtjes mene rem, om te laten merken van hou wa afstand. Dit werkte dus nie want op e gegeve moment zat die gewoon links langs mij (ik reed ongeveer midde van mij rijbaan) zonder de intentie te hebben van mij in te halen. Ik dus weer wa gas bij en dan besluit hij van het rechts ook es te proberen (dus op fietspad langs mij rijden). Ik dus serieuz beginne koken, zie ik iet verder dat et rood is, ik direct van mene moto af na dieje auto, beke van men kl*te maken. (Heb mij gelukkig kunne inhoude of hij had een serieuz patat op ze bakkes gehad)
      En om het wa kort te houden, nu heeft dieje kwibus dus klacht tegen mij neer gelegd voor moedwillig hinderen van verkeer.
      Snappe wie kan.
      Suzuki rules
      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

Dien dan gezamelijk ook klacht in tegen diene idioot.

Oorspronkelijk geplaatst door Paco
        En hier dan de rest.
        Na het geval van Tuny begint dieje kwibus dus op ne goei meter van me wiel te bollen, dus ik wa gas bij om wa afstand te krijgen tss mij en dieje paljas. 5 sec. later hetzelfde dus ik lichtjes mene rem, om te laten merken van hou wa afstand. Dit werkte dus nie want op e gegeve moment zat die gewoon links langs mij (ik reed ongeveer midde van mij rijbaan) zonder de intentie te hebben van mij in te halen. Ik dus weer wa gas bij en dan besluit hij van het rechts ook es te proberen (dus op fietspad langs mij rijden). Ik dus serieuz beginne koken, zie ik iet verder dat et rood is, ik direct van mene moto af na dieje auto, beke van men kl*te maken. (Heb mij gelukkig kunne inhoude of hij had een serieuz patat op ze bakkes gehad)
        En om het wa kort te houden, nu heeft dieje kwibus dus klacht tegen mij neer gelegd voor moedwillig hinderen van verkeer.
        Snappe wie kan.
        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Zeker doen, zo'n idioten niet laten begaan. Hopelijk heb je zijn nummerplaat, vertel dan ook eens uw versie van de feiten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
            Zeker doen, zo'n idioten niet laten begaan. Hopelijk heb je zijn nummerplaat, vertel dan ook eens uw versie van de feiten.
            Hebbe dus ook een verklaring afgelegd, ma dieje was eerst met zijn klacht en ge kunt geen tegenklacht doen. Dus hij is in dit geval slachtoffer en ik verdachte.
            Suzuki rules
            “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

inderdaad, we kwamen alle 4 dus van tongeren(cursus wegkapitein ), en richting hasselt.
              wat ik gezien heb:
              we steken die auto voorbij, aleen TUNY bleef er nog achter omdat die niet voorbij kon. en 'k zie die ineens in me gat duwen, ff erna kijk ik nog eens in m'n spiegel en verschok ik mij rot. Die zat op 20-30 cm afstand van mij, ikke uitgeweken en iet verder naar voor gereden, en opnieuw zo dicht(pak 50cm ofzo) ikke het beu. dus ging ik remde ik licht af, reed em op mij, tje pech, 'k kon mij eraan verwachten, maar was dus niet en toen nam em afstand.
              derna ben ik vooraan bij tuny gaan rijden(die ondertussen al voorbij gestoken was(wss toen die auto hem ook nog eens het linkse fietspad opgeduwd heeft), goe ikke blij da'k bij dien auto weg was, beetje aan't vloeken vingertje opsteken enzo. (Dit is waarschijnlijk het moment dat paco voor de auto reed, en die in paco z'n gat was aan't duwen, em links en recht naast em aan't rijden/duwen was)
              aan de lichten stapt de paco af, begint van zijne tak te maken, en ide ander manne dagen nog uit ook, enfin ze hadden z'n nummerplaat opgeschreven,en ff erna de politie gebeld.
              't was groen wij door en ff verder aan de kant, we vertrekken terug en toen stond aan een bushalte die'n auto, wij stoppen, ma ze deden geen deur of raam open.
              wij ook de politie gebeld, en die zeiden dat we best naar het dichtsbijzijnde kantoor moesten.
              goed wij naar hasselt politiebureau, waar ze ons vertelde dat we op het politiebureau in borgloon moesten zijn. wij weer helemaal terug, en onderweg stond die'n auto nog met politie erbij, toen wij er stopte reden ze juist weg. en om makkelijk het kantoor te vinden zijn we de politieauto gevolgd(politie die 90 in bebouwde kom rijd? , en die ge moet volgen )
              we hebben daar alle 4 een uitgebreide verklaring afgelegd.
              'k had nog foto's getrokken van den auto(waar 4 man inzaten+een aanhanger met 2 paarden ), maar die had de politie niet nodig.
              of als julie de foto kunnen gebruiken om te weten welke spiegels deuren en ruiten ooit hersteld moeten worden, zeg ma
              Oprichter 2fast4u 2004
              #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
              hoe gekker hoe liever

Comment

best is, ook in uw weerwoord, dat van die twee politiebureau, dat ge daar geweest bent, zeggen, met de tijd erbij en zeker zien dat je allemaal hetzelfde vertelt en natuurlijk zo onschuldig mogelijk kijken
                Okinawa Goyu Ryu

[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

Comment

Post de foto hier, dan weten we voor wie of wa we moeten oppassen.

Comment

De mensen worden toch met de dag gestoorder, niet te doen.

Je had een camera op je moto moeten hebben is kijken wat die halve gares dan nog te zeggen hadden

Comment

ik zou voor hem blijven rijden,allee,bijna surplacen en als hij dan wil voorbijsteken ook iets meer gas geven,zodat hij in geen enkel geval voorbij kan,ook al komen er tegenliggers aan en rijdt hij op het linkerrijvak,gelijk blijven zodat hij niet naar rechts kan en zelf ne acrobatentoer zou moeten doen om geen aanrijding te hebben.
                      NO GUTS,NO GLORY.

Comment

tof verhaal,bij mij zou 't nie waar geweest zijn,vraag da mr es aan jantje :d
                        zet alles mr ne keer online(foto's,gegevens en adres evt.),loert 'm uit en trekt 'm ne kloot af,hij zal 't wel leren als 'm nie kan bewijzen da ge 'm iets gelapt hebt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
                          tof verhaal,bij mij zou 't nie waar geweest zijn,vraag da mr es aan jantje :d
                          zet alles mr ne keer online(foto's,gegevens en adres evt.),loert 'm uit en trekt 'm ne kloot af,hij zal 't wel leren als 'm nie kan bewijzen da ge 'm iets gelapt hebt
                          astu, meer heb'k nie, da heeft de politie
                          Oprichter 2fast4u 2004
                          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

ha,mischien eens met zen allen nen tweedehandsvolvo gaan kopen he,en een proefritteke vragen

Comment

Die zullen denken dat de weg voor hun alleen is zeker.Die hebben echt geen verstand zeker,de ezels.Moeten die nu echt de motorrijders in gevaar brengen .Plezant zalle.Eerst onozel doen en daarna gaan ze de flauwen uithangen.Ik ben tegen gewelds maar in zo'n geval help ik jullie hoor.Laat maar weten.
                              [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Working...
                              X