Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ooit platte band gehad???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ooit platte band gehad???

Heeft iemand van jullie ooit plat gereden mee de motor.Hoe snel reed je op dat moment.Hoe reageerde motor,mij is verteld dat de kans echt klein is om dat voor te hebben.Ben zelf eens in een schroef gereden maar band ging maar langzaam af.Heb hem toen direct laten maken.De dag na mijnen burn out stond mijne band ook plat .
    [font=Comic Sans MS][/font]

Heb eens gehoord van ne collega hare man, klapband tegen 180.
    Nog net kunnen rechthouden! Naar 't schijnt, hé.
    Ken niemand persoonlijk die zelf zoiets heeft meegemaakt.

Comment

2 maal achterband plat,zonder erg ,een busje schuim erin en ik kon verder rijden. 1 keer is de voorste band tegen ongeveer 140 gewoon van de velg losgekomen,gevolg moto onbestuurbaar en lichtjes een boom geraakt en toen gevallen.ikke schouder uit de kom en viviane een spierscheuring in haar enkel.Drie weken later zijn we wel 1 week naar Engeland geweest met de moto.daartussen (moto was nog nie gemaakt) zijn we wel meegereden met vrienden als duo,doe ik dus nooit meer,rij veel liever zelf,diezelfde vrienden (vriendinnen) zijn trouwens de eerste week thuis komen kuisen.Dit is wel bijna 30 jaar geleden en de banden zijn nu veel beter.

Comment

nee nog nooit, kheb in het totaal ongeveer 50000km gereden.

Comment

met een band die al kaalstaat is de kans waarschijnlijk veel groter niet?
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever

Comment

Mijn vader heeft het voor gehad in een bocht, de band was al kaal en op de koop toe stak er nog een nagel in
            Hij heeft hem knn rechthouden omdat hij maar just vertrok en reed dus maar een 20 per uur ofzo

Comment

Heb het voorgehad met ne nieuwe band, stond nog geen 100km of er stak ne nagel in en ne tap steken kon niet,wat trouwens ook niet echt toegelaten is in belgiê naart schijnt. Dat spuitbuske heb ik ookal eens toegepast, maar zorgt wel voor onbelans in het wiel. De garagisten haten dit spul ,zekers als ze hem moeten vervangen
              Maar ne klapband kan en wil ik niet van kunnen meespreken(houd hout vast).

Grtzz
              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

zijn tabkes verboden in België?!!! Amaai wist ik ni, we zen zo ees terug gekomen van Bonn. Men pa en ik hebbe zo nen vriend van Bonn af geholpen met tabkes te steken in zenne achterband. Ik dacht da er ne stuk vier in zaten tegen da we thuis waren ...
                wel blij da we thuis waren toen!!!
                great minds think alike!!

live drunk or die trying! zv.be

http://spaces.msn.com/members/vippie1979

http://www.hoteldefrance-sospel.com/

Comment

Zou idd verboden zijn heb dit al van menig garagist gehoord, zou ook sterk afhankelijk zijn vanwaar ergens de band lek is . Toen ik eens een lek had zei die van , daar liggen de spullen doe het zelf maar want dit is mijn verantwoordelijkheid niet en dan de uitleg dat het in belgiê verboden zou zijn.

Grtzz
                  The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bladeke
                    Zou idd verboden zijn heb dit al van menig garagist gehoord, zou ook sterk afhankelijk zijn vanwaar ergens de band lek is . Toen ik eens een lek had zei die van , daar liggen de spullen doe het zelf maar want dit is mijn verantwoordelijkheid niet en dan de uitleg dat het in belgiê verboden zou zijn.

Grtzz
                    handig, geen werkuren te betalen
                    Oprichter 2fast4u 2004
                    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Bij mijn moto was een reparatie setje bijgeleverd; ma heb het gelukkig nog niet moeten gebruiken. Ik ga dat zo proberen te houden.
                      Comming soon, new trips
                      De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
                      ------>>> DOMINO <<<------

Comment

Ik heb een setje gekocht. Dat brengt altijd geluk, want als je het niet bij hebt heb je het gewoonlijk vlaggen.
                        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

heb ook zo een spuitbusje bij op de moto, samen met wat gerief en startkabels (je kan nooit weten hé)
                          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                            met een band die al kaalstaat is de kans waarschijnlijk veel groter niet?
                            't Is misschien tijd om aan een andere achterband te denken.

Mij is 't deze vakantie overkomen, tegen 120 km/h een schroef in ne nieuwe band. Niks ergs, tubeless springt zelden kapot.
                            Waar ben je voor? --positive thinking--

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kcyrt
                              't Is misschien tijd om aan een andere achterband te denken.

Mij is 't deze vakantie overkomen, tegen 120 km/h een schroef in ne nieuwe band. Niks ergs, tubeless springt zelden kapot.
                              is besteld
                              Oprichter 2fast4u 2004

hoe gekker hoe liever

Comment

Working...
                              X