Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moto-beurs in Mechelen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Moto-beurs in Mechelen

Naart schijnt ist vant weekend moto beurs in de Nekkerhal in Mechelen. Altijd grave dingen te zien. Gaan er mensen komen?

By the way, niet vorig weekend maar weekend daarvoor was er in St Truiden tuning beurs MET racekes. Ben met de moto geweest met wat vrienden maar niet veel racers gezien voor de rest. Waar was iedereen?
    GSXR-Power --> TAO

Van mechelen heb ik niks gehoord. En van St -Truiden nog minder anders was ik er zeker ook eens komen kijken

Comment

Denk da mijn informatie ni just is. Heb op site van nekkerhal gaan kijken en zie er niks staan over motobeurs... strange...

Maar St Truiden ben ik wel geweest. Spijtig da er ni meer volk was met de moto. Want het waren bijna alleen auto's die race-te.

Slechte vooruitzichten zene. Slecht weer, weinig te doen voor moto's... Damn!

Paint-ball organiseren of zo... dat we toch met iets onze frustraies kwijtkunnen. :biggrin:
      GSXR-Power --> TAO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GSXR-power
        Denk da mijn informatie ni just is. Heb op site van nekkerhal gaan kijken en zie er niks staan over motobeurs... strange...

Maar St Truiden ben ik wel geweest. Spijtig da er ni meer volk was met de moto. Want het waren bijna alleen auto's die race-te.

Slechte vooruitzichten zene. Slecht weer, weinig te doen voor moto's... Damn!

Paint-ball organiseren of zo... dat we toch met iets onze frustraies kwijtkunnen. :biggrin:
        waar heb je gevonden dat dat dit weekend was?
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

als je het belgian bike weekend voor hebt in de nekkerhallen....dat is 27 en 28 NOVEMBER van 10-18 u info : www.belgianbikeweekend.com

Comment

Ik had dat gehoord van ne vriend dat het dit weekend was. Maar heeft zich blijkbaar vergist hij is twee maand mis.

Ik bedoelde idd Belgian-bike-weekend thx Roosje
            GSXR-Power --> TAO

Comment

Ga ik zeker eens kijken. Is ni ver van mij thuis.
              Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Het is wel degelijk dit weekend, 22 en 23,met stuntshows van auto's en moto's,ik sta daar zondag met de DUCATI club

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door twinracer
                  Het is wel degelijk dit weekend, 22 en 23,met stuntshows van auto's en moto's,ik sta daar zondag met de DUCATI club
                  dit is een topic van 2004,het nieuwe topic staat hier
                  http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=24335

Comment

Ik ben geweest, HET TROK OP GEEN BALLEN!!!!!!
                    Bijna evenveel auto's als moto's. En ze durven daar 14 euro voor vragen!!!!!
                    Live on the edge of life

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                      dit is een topic van 2004,het nieuwe topic staat hier
                      http://www.2fast4u.be/forums/showthread.php?t=24335
                      dus hier slotje op

Comment

Working...
                      X