Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Op den middenbok?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Op den middenbok?

    Hoe krijgdegolle olle moto in godsnaam op den middenbok???

    Ik zit er maar aan te trekken ik zet dien bok op de grond, spring erop ... nix
    Ik krijg die 380 kg maar niet op zijn middenbok...
    Ow ja kheb et niet over mijn schoonmoeder, maar over mijn suzuki gs500e.

    Speciale techniek? Brommerkes is simpel ... maar ne moto ????
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

  • #2
    Dat is toch zo meilijk niet, gepakt hem beet onder zijn kontje opzij en je duwt met je gewicht op de poot en hij springt er vanzelf op

    Comment


    • #3
      380kg?:biggrin: Tegelijk met de voet de middenbok naar beneden duwen en met de hand aan het zadel of eventueel (indien aanwezig) een handvat trekken.

      Comment


      • #4
        Ja 380kg is wel wat veel hé :biggrin:

        Comment


        • #5
          380 staat op de frame gepind. Mss ist minder maar het voelt zwaar aan.

          En ik ga niet van de eerste keer gelijk een aap aan die moto liggen trekken, want mss donder ik er mee nog op mijn bek. Straxjes proberen ...

          AAH mss was mijn fout omdat ik aan het stuur trok?
          Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

          Comment


          • #6
            380 is waarschijnlijk max. toegelaten gewicht,dacht da gewicht van gs500 ongeveer 175 kg is.Inderdaad aan het stuur moet ge nie trekken,enkel vasthouden.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door [email protected]
              380 staat op de frame gepind. Mss ist minder maar het voelt zwaar aan.

              En ik ga niet van de eerste keer gelijk een aap aan die moto liggen trekken, want mss donder ik er mee nog op mijn bek. Straxjes proberen ...

              AAH mss was mijn fout omdat ik aan het stuur trok?
              die 380 is POUNDS !!! (ik dacht al 380 das verdorie het gewicht van een pan)
              in kg kom je dus op een 186KG dacht ik.

              Anyway, duw je middenbok tot op de grond en blokeer hem daar met je voet, kantel je motor iets recht (zodat de beide pikkels op de grond komen.
              Neem je motor ergens onder het zadel aan het frame of zo vast en aan het stuur.
              trek nu de motor achteruit(met stuur) en beetje omhoog (hand ondedr zadel)
              poepsimpel!
              tis altijd ombouwtijd ....

              Comment


              • #8
                kom jong gs500 380kg haha. Dat is een grap die moto weegt 160kg ofzo en ik heb er ene gehad geen probleem je moet gewoon langs de moto gaan staan je voet op de middenbok zen kont vastpakken en in een vloeiende beweging dat ding achteruit trekken. gaat dat niet kijk dan eens of dat ding niet vastgeroest is of begin maar eens wat spek te eten:biggrin: ;
                “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

                Comment


                • #9
                  De aap leert oek ni op 5 dage dat em met vork en mes moet eten :biggrin:

                  Kheb em pas 3 dagen. En op de rijlessen was het precies of Die bmw f650gs er vanzelf op hupte ... ( en dat is al 5 maand geleden)
                  Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

                  Comment


                  • #10
                    [quote="loudy condor"]kom jong gs500 380kg haha. Dat is een grap die moto weegt 160kg ofzo en ik heb er ene gehad geen probleem je moet gewoon langs de moto gaan staan je voet op de middenbok zen kont vastpakken en in een vloeiende beweging dat ding achteruit trekken. gaat dat niet kijk dan eens of dat ding niet vastgeroest is of begin maar eens wat spek te eten:biggrin: ]
                    Hmm spekjes ...
                    Kwa kracht meot het lukken, ben niet een van de slapsten. Maar jah oefening baart kunst !
                    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

                    Comment


                    • #11
                      Op mijn frame staat ook 405Kg maar als hem dat woog gooide ik hem rechtstreeks op het stort

                      Comment


                      • #12
                        @swatlord

                        vraag het dat ze je het eens voordoen, iedere doorwinterde motorijder kan je dit tonen.

                        Veel gemakkelijker
                        Okinawa Goyu Ryu

                        [font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]

                        The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.

                        Comment


                        • #13
                          of gelijk ik, gooi uwe middenbok eronderuit
                          Oprichter 2fast4u 2004
                          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

                          -------------------------------------------
                          hoe gekker hoe liever
                          -------------------------------------------

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                            of gelijk ik, gooi uwe middenbok eronderuit
                            Ik heb van de vorige eigenaar iets gehoord in deze stijl:

                            'Laat 'm nooit stionair draaien op zijn zijstandaard, want dan loopt de olie van de ene cilinder weg naar de andere ...'
                            'Als je hem langere tijd laat stilstaan, zet 'm dan op de middenbok ... is beter voor de olieverdeling in de cilinders'
                            Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
                              Op mijn frame staat ook 405Kg maar als hem dat woog gooide ik hem rechtstreeks op het stort
                              ZIJN POUNDS!!!!
                              die jappen gebruiken pounds ipv van eerlijke kilo's zolas ik zei, doe GS500E komt op 180 kg ongeveer.
                              tis altijd ombouwtijd ....

                              Comment

                              Working...
                              X