Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ik zag niks meer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• ik zag niks meer

Op één van die zomerse dagen dat ik dit jaar vertrokken was richting ardennen kwam ik ergens aan de kanten van aarschot in een muggen en vliegskes school
    terecht.Dacht efkes dat het aant regenen was.Het was toen al donker buiten maar ik dacht ,ik moet niet meer zo lang rijden,kuis dat thuis wel af.Maar toen verschoot ik toch effe.
    Http://groups.msn.com/suzukiracers/vliegskes.msnw?page=last
    [font=Comic Sans MS][/font]

Niekes is ne massamoordenaar :biggrin:

Comment

Ziet er leuk uit, amai.
      Suzuki rules
      “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

"spijsman" :biggrin:

Comment

slagveld op je helm
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
          hoe gekker hoe liever
          -------------------------------------------

Comment

Stel je voor dat je met een open helm rijd en net naar adem hapt
            http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thunder_ace
              Stel je voor dat je met een open helm rijd en net naar adem hapt
              Da moet vree ambetant zijn op zo moment me ne ope helm rije haha.
              Suzuki rules
              “Insisting on perfect safety is for people who don’t have the balls to live in the real world.”

Comment

yep,heb er ook al eens kennis mee gemaakt,da was in Kanne aan 't kanaal,rond 20.00h.
                't was toen warm en zeer vochtig,da's 't moment dat er veel "vliegskes" rondvliegen.heb er ook geen andere verklaring voor.

Comment

Smakelijk ... al een geluk dat je geen open halm had
                  Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

Was een keer onderweg over de dijk tussen Volendam (oid) en Lelystad in Nederland. Een grote groen vlek in de verte waar ik met 190km/h aardig snel dichtbij kwam. Mega grote zwerm groene vliegjes waarvan er een paar duizend spontaan Honda zijn gaan rijden In een reflex mijn vizier proberen schoon te maken, maar da schoot nie echt op zeg maar... Had dus een Arai Doohan replica met egaal groen vizier. Staat voor geen meter, maar kreeg het massagraf er niet af. Heb uiteindelijk mijn vizier eraf gehaald aan de kant van de weg en "met menselijke lichaamsvloeistoffen" de boel kunnen losweken. (wat moet je anders...verderrijden ging niet) Vies verhaaltje, maar vizier was schoon

Daarna maar gelijk setje tear-offs gekocht
                    First you see God, then you brake! (der Schwantz Meister...)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
                      Op één van die zomerse dagen dat ik dit jaar vertrokken was richting ardennen kwam ik ergens aan de kanten van aarschot in een muggen en vliegskes school
                      terecht.Dacht efkes dat het aant regenen was.Het was toen al donker buiten maar ik dacht ,ik moet niet meer zo lang rijden,kuis dat thuis wel af.Maar toen verschoot ik toch effe.
                      Http://groups.msn.com/suzukiracers/vliegskes.msnw?page=last
                      Den deze was daar ook bij zeker?

Comment

Ik heb dat ook eens tegengekomen in Nederland maar vraag me niet meer waar het is een plaats waar bekend staat dat het daar steeds vol zit van de muggen, je rijd een brug op en in een fractie van een seconde zie je niets meer
                        Is wel even verschieten als je je er niet aan verwacht.
                        http://www.motorvrienden.be/forum

Comment

Working...
                        X