Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op vakantie met onze motos ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• op vakantie met onze motos ?

hey iedereen, vraagske : nu ik zelf ne moto heb,zouden we graag van de zomer ofzo is naar engeland rijden, tis te zeggen,met den trein naar engeland om daar wa te toeren, maar da hebben we nog nooit gedaan ,weet er iemand of da wa te vertrouwen is hoe ze uwe moto vast zetten op die trein? met den boot wil mijne vriend ni gaan want zennen tlr kan ni zwemmen

alle mijnen sv ook ni zenne

heeft er iemand da al is gedaan? graag wa info dan! andere leuke bestemmingen moogt ge ook geven zenne, we hebben nog niks beslist!

greetz, kiki
    R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
    maar hou het daar wel proper he mannen.
    Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

hou een oogje in 't zeil,als je motor vastgesjord wordt,en indien nodig kan je "vragen" het te doen zoals jij wil.meestal kennen die lui hun job,en er zijn genoeg ogen voorzien in de bodem en aan de zijkant om een motor goed vast te maken.
    dit is de ervaring bij verschillende ferry's.
    enne,ook al kan je zwemmen,in 't midden van de plas,daar heb 'k m'n twijfels over.
    oeps,zoals gevraagd,in een treinwagon heb 'k de motor nog niet laten vervoeren,sorry
    grtz

Comment

Ik vrees dat ge da idee op uwe buik moogt schrijven. Ik was da zelf ook van plan, heb naar de NMBS gebeld en gevraagd wat de mogelijkheden waren. Die gast zei mij dat dat vroeger kon maar tegenwoordig doen ze dat niet meer. Ze laten geen moto's meer toe op de trein om te vervoeren om de een of andere belachelijke reden. Boot weet ik niet.
      GSXR-Power --> TAO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GSXR-power
        Ik vrees dat ge da idee op uwe buik moogt schrijven. Ik was da zelf ook van plan, heb naar de NMBS gebeld en gevraagd wat de mogelijkheden waren. Die gast zei mij dat dat vroeger kon maar tegenwoordig doen ze dat niet meer. Ze laten geen moto's meer toe op de trein om te vervoeren om de een of andere belachelijke reden. Boot weet ik niet.
        NMBS heeft daar niks mee te maken!!
        gewoon naar calais fietsen en daar de trein op en aan de overkant eruit.
        De nmbs heeft wel de oude autotreinen naar italie en oostenrijk stopgezetn waarschijnlijk vandaar zijn verhaal.
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kiki
          andere leuke bestemmingen moogt ge ook geven zenne, we hebben nog niks beslist!

greetz, kiki
          Dit zijn er enkele die ik al gedaan heb met de moto:
          Luxemburg (volledig)
          Duitsland:Zwarte woud,Moezel,Eifel,Hoch Sauerland,Rijn.
          Frankrijk:Vogezen,Lorraine,Champagne,Pas De calais,Loire,Dordogne,Normandie,Limousin,Auvergne, Aquitaine,Pyreneen,Côte d'Azur .
          Engeland (Silverstone)

Comment

Ik heb dit jaar de Moesel gedaan en Luxemburg was zeer mooi, maar volgend jaar wil ik toch echt eens een paar dagen naar het zwarte woud.

Comment

misschien met een deel van 't forum organiseren of zo, krijgt ge misschiens groepskorting en kan daarna nog altijd iedereen hene waarnaar em hene wil

Comment

Ik heb Engeland en Schotland in gedachten maar uiteindelijk zal het toch terug de Oostenrijkse alpen en de Dolomieten (Logies in ARABBA) worden worden omdat ik verleden jaar door tijdsgebrek enkele passen niet kunnen rijden heb... met name de passo rollo en Jaufenpas - Stelvio. Dit zijn echt kalibers die onder de wielen moeten geschoven worden.

In ieder geval kan ik je het volgende zeggen :

Indien je éénmaal gebeten bent door de reismicrobe (met moto)
                dan is het hek van de dam ...je ziet zoveel en je voelt alles aan met de motor elke bocht elke stijging-daling van enkele duizend meter...

Kortom it's a dream...ik zal er binnenkort eens enkele fotootjes van posten..

mvg

Stef

Oorspronkelijk geplaatst door kiki
                hey iedereen, vraagske : nu ik zelf ne moto heb,zouden we graag van de zomer ofzo is naar engeland rijden, tis te zeggen,met den trein naar engeland om daar wa te toeren, maar da hebben we nog nooit gedaan ,weet er iemand of da wa te vertrouwen is hoe ze uwe moto vast zetten op die trein? met den boot wil mijne vriend ni gaan want zennen tlr kan ni zwemmen

alle mijnen sv ook ni zenne

heeft er iemand da al is gedaan? graag wa info dan! andere leuke bestemmingen moogt ge ook geven zenne, we hebben nog niks beslist!

greetz, kiki

Comment

Er is een goed Hotelletje (type formule 1 hotel) in Haslach naast Hofstetten dat niet te duur is (30 a 35 Eur met ontbijt) en daar zit je in het hartje van het zwarte woud...
                  en schoon dat dat is voor de moto

mvg

Stef

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
                  Ik heb dit jaar de Moesel gedaan en Luxemburg was zeer mooi, maar volgend jaar wil ik toch echt eens een paar dagen naar het zwarte woud.

Comment

dan is het hek van de dam ...je ziet zoveel en je voelt alles aan met de motor elke bocht elke stijging-daling van enkele duizend meter...

Stef[/QUOTE]

Idd Stef ik ben dus sinds vorige zondag vree goe gebeten door die reismicrobe
                    Khad voor het eerst een buitelands tripje gedaan Kben naar Cap Griz Nez en Cap Leblanc geweest, gelegen ietsje zuidelijker dan Calais.
                    Onderweg slecht weer gehad, maar khad nie opgegeven en doorgezet en het was daardoor echt een voldoening toen ik arriveerde en kon genieten van al dat moois daar Op dat moment zou je zelfs door het zwaarste onweer reizen om dat gevoel van voldoening te kunnen ervaren. Kheb daar op Cap Griz nez al beslist volgnd jaar naar de Alpen ofzo te gaan of het Zwarte woud kheb daar al veel over gehoord(hier ook)

It's a dream, idd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steffz1

Kortom it's a dream...ik zal er binnenkort eens enkele fotootjes van posten..
                      mvg
                      Stef
                      Idd Stef ik ben dus sinds vorige zondag(24/10) vree goe gebeten door die reismicrobe
                      Khad voor het eerst een buitelands tripje gedaan Kben naar Cap Griz Nez en Cap Leblanc geweest, gelegen ietsje zuidelijker dan Calais.
                      Onderweg slecht weer gehad, maar khad nie opgegeven en doorgezet en het was daardoor echt een voldoening toen ik arriveerde en kon genieten van al dat moois daar Op dat moment zou je zelfs door het zwaarste onweer reizen om dat gevoel van voldoening te kunnen ervaren. Kheb daar op Cap Griz nez al beslist volgnd jaar naar de Alpen ofzo te gaan of het Zwarte woud kheb daar al veel over gehoord(hier ook)

It's a dream, idd

Comment

engeland is prachtig. ik ben naar het zuid westen geweest en de weggetjes lenen zich daar perfect om uw bochtenwerk te oefenen. wij zijn naar calais gereden en dan de boot ferry genomen. ontspant wel eventjes na de rit langs de autosnelweg. suc6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750
                          Idd Stef ik ben dus sinds vorige zondag(24/10) vree goe gebeten door die reismicrobe

It's a dream, idd
                          Enkele pics van cap griz en cap blanc nez,ben daar dit jaar in mei geweest en is echt wel mooi en dichtbij,alleen zijn de wegen niet allemaal in goede staat.

Comment

Mooie foto's Guido Jep tis niet te ver je hoeft niets te plannen ofzo Spijtig dat ik wel bijna allemaal autosnelweg heb moeten nemen om er te geraken, was wel beetje saai zo ,maar volgende keer, en doordat ik nu mn weg al beetje ken, zoek ik wat meer binnenwegen op

Comment

Om iedereen een beetje te motiveren

Verleden jaar begonnen aan mijn eerste motorreis. Op 5 dagen 3000 km gereden waarvan slechts +- 300 km autostrade de rest allemaal stuurwegeltjes ... zie de foto's via onderstaande link... volgende lente ben ik terug weg maar een dagje of twee langer dan..pfff was al maar zover
                              Wie weet kunnen de foto's wel inspirerend werken voor mensen die zo een tripje ook wel zien zitten... alle reakties zijn welkom.

PS het zijn +- 82 foto's ... op klein pijltje drukken om meer foto's e te zien, dubbelklik op thumbnail voor de volledige foto...

mvg

Stef

http://users.pandora.be/snoepies/fotoalbum2.htm

Comment

Working...
                              X