Mededeling

Collapse
No announcement yet.

misschien een dom vraagje?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• misschien een dom vraagje?

Hoi ik ben nieuw hier, toffe site, lots of good stuff.
    Maar ik zit met een vraagje, ik rij nu al drie jaar dag in dag uit met de moto, dus ook in de winter. Sinds een half jaar heb ik mijn droom een R1 '99 bangelijk machientje, de vorige was een GSXR 750 '92 maar wat bijgewerkt, snel ding alleen remmen ging wa minder. Nu heb ik deze zomer zo een cusus motor training gevolgd, 2 dagen, een echte aanrader, echt man. Daar leerde ik extreem remmen, met algevolg dat ik dus echt om mijn voorwiel ging staan, na vééél oefenen ben ik er nu in geslaagd om dat toch een paar meters vol te houden, een stoppie dus. Maar nu zou ik dus ook heel graag een wheelie kunnen maken en daar wringt hem mijn botje. In eerste heb ik het gevoel dat ik hem volledig overtrek en ze hebben me gezegd dat het met mijn R1 ook vanuit 2de moet gaan, maar hoe? Let wel ik doe dit niet op de openbare baan, wil geen brokken voor anderen. please een paar tips.thx
    Ride or Die

Ruff Ryder 4 life

Oorspronkelijk geplaatst door R1demon
    Maar nu zou ik dus ook heel graag een wheelie kunnen maken en daar wringt hem mijn botje. In eerste heb ik het gevoel dat ik hem volledig overtrek en ze hebben me gezegd dat het met mijn R1 ook vanuit 2de moet gaan, maar hoe? Let wel ik doe dit niet op de openbare baan, wil geen brokken voor anderen. please een paar tips.thx
    dus nog niet volledig open !
    En in 1ste de R1 volledig open gooien is niet verstandig, zou niet de eerste zijn die zijne powerwheeli mislukt (achterover gaan ofzo )
    if you can't fuck it or ride it,

it's not worth having it ! :biggrin:

Comment

ik kan zelf ook nog geen gecontroleerde wheelie maken en doe het ook met power wheelies is 1ste ( met tlr) ...

moet zelf ook nog leren de koppeling te gebruiken is veiliger maar koppeling sneller op ... LOL

oefenen maar hé ...