Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste routekaarten...?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Beste routekaarten...?

Mss goed topic om te starten. Welke zijn de beste, interessantste, degelijkste, gedailleerdste routekaarten enz... Frankrijk, NL, Italië enz...
    Wie heeft welke, en hoeveel... ?Zijn wegenboeken aan te raden of is men beter met de goeie ouwe land(opvouw)kaart?...
    Lijkt me interessant om ervaringen van jullie hierover te horen
    Ikzelf heb enkel nog maar België Kzal moeten uitbreiden als ik ooit Europa wil verkennen met de motor

Alvast bedankt!

Groetjes

Wegenboeken zijn goed om in een stad iets te vinden voor de rest afblijven.

De beste kaarten zijn die van Michelin. Je hebt er meestal per lad en dan nog per regio.
    Ik koop altijd ene van het land en dan de rest vn de regios die ik nodig heb (meestal heb je dan wel een kaart of 4-5 mee, maar dan heb je oook alle nodige info bij je (desnoods kan je ook in de regio waar je bent stoppen in een winkel en een kart terplekke kopen.
    Ik heb hier thuis nu al zo'n 20 a30 kaarten liggen en ik breid nog steeds uit.
    (en enkel michelin!)
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

http://www.map24.be zeer goed
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
        www.map24.be zeer goed
        Ik zie u al onderweg me uwen laptop en gsm-internet verbindingske uwe route uitstippelen Zijt ge niks mee tenzij van punt naar punt en niks anders. Ma das toch ook nie echt fun

Geef mij ma goeie ouwe vouwkaart en we zien wel hoe we der geraken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac
          Ik zie u al onderweg me uwen laptop en gsm-internet verbindingske uwe route uitstippelen Zijt ge niks mee tenzij van punt naar punt en niks anders. Ma das toch ook nie echt fun

oh, 'k dacht dat het was om op voorhand een route uit te stippelen.
          maarmoest je 't niet vinden met een vouwkaart kan je't nog altijd vragen hé, beetje zoeken enzo...
          en moest het dan nog niet lukken kan je best beginnen met hard sparen voor een gps-systeempje

/edit/ 'k heb hier een volledige(goede) kaart van frankrijk (zijn eigenlijk 6 kaarten)
          Oprichter 2fast4u 2004
          #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Brainiac

euh,brain ik gebruik da toch ook hoor,voor ik vertrek print ik de ritten die ik met mappy of routenet gemaakt heb uit en eens ter plaatse moet ik maar gewoon aflezen hoe ik moet rijden.Op die manier weet ik op voorhand hoeveel kilometers de rit is en waar de benzinestations zijn (Mappy).Natuurlijk neem ik ook een gedetailleerde kaart mee (michelin).Dit is natuurlijk voor vakantie in het buitenland,in belgie heb ik geen kaart nodig maar da wist ge al zeker?

Comment

Alvast bedankt voor de tips.

*Grtz*

Comment

Working...
              X