Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk ! ! !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eindelijk ! ! !

Ik kan eindelijk rijden. Eindelijk ! ! !
    Mijn nummerplaat ligt hier naast me te glunderen !

Kem er verdomme 3 weken op meote wachten
    Lang genoeg zekers ? ? ?

Ma voila, mensen uit Berchem en omstreken kijk naar een rode Suzuki GS 500 E Slingshot !
    Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

proficiat en ocharme da ge hebt moeten wachten
    veel motorijplezier zou ik zo zegggen

Comment

Nu gaat ge er zeker eens zo veel plezier aan beleven aan de eerste rit.

Ik heb mijne tuf afgehaald op een zondag, maandag verzekering genomen, plaat zelf afgehaald. Minder problemen en onmiddellijk bollen.
      Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Proficiat ,zullen elkaar wel eens tegen komen ben van het kiel . Waarom ben je je nummerplaat ni zelf gaan halen in kontich ?
        keep on riding :biggrin:

Comment

proficiat, wachten om te kunnen rijden is inderdaad niet plezant. Nu hopen op nog een paar weken goed weer !
          [font=Franklin Gothic Medium]Only a Biker knows why a dog sticks his head out of a car window[/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schnapsy
            Proficiat ,zullen elkaar wel eens tegen komen ben van het kiel . Waarom ben je je nummerplaat ni zelf gaan halen in kontich ?
            Mja zit nog opt school ... oept KLA.

Tja en kan dan geen vrijaf nemen he
            Twas oek ee import moto. Dus ik moest bekan 2 weke wachte op papiere vanuit brussel. Strax nog een toereke doen, mss dak dan vie et Kiel kom ofzo

Die van ons is vandaag vertrokke op schoolreis en ik moet mij bezighoude of ek wordt zot.
            Suzuki RMX50 -> Suzuki GS500E -> Honda CBR900RR + Honda CB 550 F -> Kawasaki ZX10R + Suzuki GSX 750 ESD -> Yamaha FZ1S 2006 + Honda CB550 F 1977

Comment

veel rijplezier en veilige kilometers dan en het is het juiste weekend om te beginnen gisteren goed vandaag goed en morgen nog beter

Comment

das plezant he! veel plezier, mss kome we mekaar is tegen in wilrijk?

have fun & keep it safe
                R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                maar hou het daar wel proper he mannen.
                Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Working...
                X