Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rugprotectie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rugprotectie

Heeft iemand van jullie ervaring met zo'n apparte rugprotectie,desnoods met nierband.Ben vandaag naar winkel geweest maar viel op men gat van de hoge prijs,199€ .Of is dit toch de normale prijs en helpt het ook echt bij een eventuele valpartij???Was van het merk spidi.Weet iemand er meer over.Prijs / kwaliteit verhouding.Waar je dit het beste koopt of gewoon beter niet koopt???Al wat je ervan weet ,let me now
    [font=Comic Sans MS][/font]

een rugprotectie is echt wel nodig vooral als je een beetje sportief rijd
    ik weet er zelf nu niet zoveel over maar bij die ene schuiver die ik heb gemaakt had ik geen rugprotectie aan en ook geen leren jas maar die schaafwonden op mijn rug deden verdomd veel zeer dus ik rij nu altijd met rugprotectie en pak
    maar 199 euro is wel veel ik heb de mijne iets van een 70 euro betaald dat is er een van UFO met niergordel
    rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

Spidi is natuurlijk wel duur...
      Naar 't schijnt gaan die dingen verplicht worden op 't circuit.
      Helpt niet alleen tegen schaafwonden maar vooral tegen ergere rugkwetsuren.

Moet zeker een pak goedkoper te vinden zijn, Fox, UFO, Teknik...

Comment

Wij hebben heel ferm van AXO, kosten 104,95,
        vraag maar aan Dr. Brainiac

duc4ever

Comment

Alle proffesionele rijders rijden met aparte rugbescherming. zouden ze niet doen als ze niet 100% zeker zijn dat het helpt.
          Btw: rugbeschermer is goedkoper dan chiropraktor of nieuwe schel vel.

niergordel ligt bij mij al lang op de kast, draag ik eigenlijk alleen nog als ik last heb van mijn rug en deze warm wil houden (ook naast de motor)
          tis altijd ombouwtijd ....

Comment

[quote="ducatifreakske"]Wij hebben heel ferm van AXO, kosten 104,95,
            vraag maar aan Dr. Brainiac ]
            Inderdaad, volgens mij wel van goede kwaliteit. En geeft ook redelijk steun in de rug, wak wel kan gebruiken

Ik kom men deur niemeer uit zonder rugprotector, ben ervan overtuigd dat dit noodzakelijk is om met de moto te rijden

Comment

dan zal ik alvast 1 aanschaffen voor mij en gitte
              [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

In leren pak zit er zowiezo ne rugprotector, in mijn regenvest van spidi zit er gene ,maar heb er wel ene ingestoken van spidi eveneens, persoonlijk valt hij wel wat tegen.Heb nog een harnas liggen van richa en dit is een pak beter vind ik ,maar weet de juiste prijs hier niet van heb dit al meerdere jaren.
                Zoals al gezegd het is geen verloren geld !!

Grtzz
                The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bladeke
                  In leren pak zit er zowiezo ne rugprotector, in mijn regenvest van spidi zit er gene ,maar heb er wel ene ingestoken van spidi eveneens, persoonlijk valt hij wel wat tegen.Heb nog een harnas liggen van richa en dit is een pak beter vind ik ,maar weet de juiste prijs hier niet van heb dit al meerdere jaren.
                  Zoals al gezegd het is geen verloren geld !!

Grtzz
                  Klopt in een leren pak zit da meestal wel, maar da is maar een beperkte protector. Bij mij was da naar mijn mening onvoldoende. Tis nog altijd het beste die rug protectie uit uw leren pak te halen en een volledig harnas te dragen van boven tot aan uw staartbeen

Comment

Had vroeger altijd een rugprotector aan en heb hem goed kunnen gebruiken in zolder,een hihgsider en plat op mijne rug gevallen,het eerste dat die baancommisarissen deden was voelen of ik een protector aanhad,ze zijden dat ik veel geluk had da ik hem aanhad,ben naar het schijnt redelijk hoog door de lucht gevlogen.Heb hem pas verkocht aan Cornetto en die heeft hem ook al getest,op de Nurnburgring.Da is dus wel zijn geld waard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                      Had vroeger altijd een rugprotector aan en heb hem goed kunnen gebruiken in zolder,een hihgsider en plat op mijne rug gevallen,het eerste dat die baancommisarissen deden was voelen of ik een protector aanhad,ze zijden dat ik veel geluk had da ik hem aanhad,ben naar het schijnt redelijk hoog door de lucht gevlogen.Heb hem pas verkocht aan Cornetto en die heeft hem ook al getest,op de Nurnburgring.Da is dus wel zijn geld waard.
                      Inderdaad!!!:biggrin: . Als ge op Zolder gaat rijden volgend jaar dan kunt ge er ene kopen voor 50 pleuros van de motorsportschool. En dat zien er mij zeer degelijke uit. Of ge kunt er misschien is naar mailen. Die zit toch in H'tals, dus ni ver van de deur!!!
                      [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Working...
                      X